Selasa, Jun 03, 2014


Hek-eleh!!! Poyo betul la Pakwe Sitipah Koyak ni. Kot ye pun dia ni dah ketandusan modal untuk ber-Politik, tak payah la nak guna taktik murahan pulak.

Tak sangka pulak orang seperti Pakwe Sitipah Koyak tu sanggup merendahkan martabat dia dengan memalukan diri sendiri sedemikian rupa.

Kata Pakwe Sitipah Koyak tu, amalan memanggil wakil rakyat ni sebagai 'Yang Berhormat' boleh dianggap satu tindakan yang 'memalukan'.
“Ahli politik atau wakil rakyat perlu galakkan orang ramai untuk tidak menggelar mereka dengan istilah tersebut.


"Ia tidak konsisten dengan hakikat bahawa seseorang wakil rakyat itu sebenarnya berkerja untuk rakyat, bukan menjadi tuan kepada rakyat,” katanya lagi.
Tapi, jika dilihat dari sudut, dia memang tak layak pun untuk digelar sebagai 'Yang Berhormat'. Malah, mana - mana pemimpin Pakatan tu pun tak layak sebenarnya.

Orang yang layak digelarkan sebagai 'Yang Berhormat' ni hanya mereka yang ada kehormatan diri dan tau nak menghormati orang lain.

Jadi kalau nak kata pemimpin puak - puak Pakatan Haramjadah tu ada kehormatan diri memang nampak sangat la menipunya. Semuanya dah hilang kehormatan belaka.

Sorang pernah kantoi berzina dengan Chinadoll dalam video seks yang didedahkan sebelum ini. Bila didesak suruh ambik tindakan, dia bagi banyak alasan pulak.

Yang sorang tu, didakwa kuat menabur fitnah sampai tahap disaman oleh Bekas Calon PKR sampai berjuta - juta ringgit biar pun dia Presiden kepada parti yang KONONnya Islam.

Timbalan dia pulak satu ketika dulu pernah didakwa berkhalwat dengan bini sahabat sendiri. Pun baru - baru ni didapati bersalah kerana memfitnah orang jugak.

Tu belum cerita pasal Setiausaha Agung parti tu lagi. Pernah jugak dia kantoi dengan 'Kekasih Gelap' dia dan juga turut didapati bersalah kerana memfitnah orang.

Dan pada ketika ini, ada seorang lagi Ahli Parlimen Pakatan tu sedang menghadapi kes saman fitnah yang dibuat sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.

Malah ahli Parlimen tu juga dalam urusan menuntut fasakh serta hak penjagaan anak dari suami dia tanpa sebarang sebab musabab yang munasabah.

Maka kesimpulannya, memang pemimpin Pakatan Haramjadah tu semuanya TAK LAYAK nak digelarkan sebagai 'Yang Berhormat'. Sepatutnya diorang ni hanya layak digelarkan sebagai 'SAMPAH MASYARAKAT' sebab ayik menyusahkan orang je tak tentu arah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Lebih teruk dari sampah masyarakat tu bro...terutama yang suka merusuh...IQ rendah tu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping