Rabu, Januari 14, 2015

Heh! Memang pening betul la puak - puak Pakatan Haramjadah dari kalangan Parti Khianati Rakyat ni. Otak semua letak kat Kepala Lutut gamaknya diorang ni. Merapu tak tentu arah.

Baru tadi Si Ketua Penerangan PKR kata diorang tak sokong dengan kenyataan yang dibuat oleh Si Eric Seposen tu sebab dianggap menghina Islam secara serkap jarang. (Klik Sini)

Tapi dari satu pendedahan yang dibuat dalam blog Negara Pakatan menyatakan bahawa Si Ketua Penipu tu menyokong penuh tindakan Si Eric Seposen tu mempertikaikan JAKIM.

Katanya, dengan sokongan Si Ketua Penipu tu sahaja sudah cukup untuk mereka memanjangkan isu tersebut biarpun ianya mendapat kritikan dari kalangan umat Islam sendiri.
“Anwar bagaimanapun tidak menjelaskan lebih lanjut mengenai sokongannya itu cuma dipetik oleh sumber sebagai bersetuju dengan kenyataan tersebut.


“Sebagai seorang di antara segelintir pemimpin Islam dunia yang disegani dan berpengaruh, sudah tentu sokongan dari Anwar dalam erti kata lain boleh ditafsirkan sebagai beliau bersetuju dengan kenyataan Eric Paulsen itu,” dakwa laman itu.
Jelas blog itu lagi, walaupun sebelum ini PAS mengeluarkan kenyataan tidak menyokong tindakan yang dilakukan oleh Si Eric (Klik Sini), namun ianya tidak menjejaskan pendirian Si Ketua Penipu tu.

Malah, tindakan segelintir pemimpin PAS itu dianggap sebagai satu tindakan yang "Tidak Mengejutkan" sejak kebelakangan ini yang sering bertentangan dengan pendirian Pakatan.
“Mulut pemimpin PAS sekarang penuh dengan berjuta-juta ringgit wang bantuan untuk membantu mangsa banjir yang disumbangkan BN, mana ada masa mereka nak menyokong Anwar lagi,” dakwanya lagi.
Huh! Nampak gayanya, persepsi dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu terhadap PAS masih lagi tidak berubah. Masih ada dikalangan mereka yang anggap PAS sebagai 'Pengkhianat'.

Jadi, tak salah la sekiranya ada dikalangan puak - puak PAS itu sendiri yang dilihat sanggup membelakangkan parti dan menyokong tindakan Si Eric Seposen tu (Klik Sini). Yang lebih diutamakan mereka ialah untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Apa nk diherankan depan boleh belakangpun boleh maa!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping