Selasa, Oktober 31, 2017

Huh! Memang dasar tak sedar diri sungguh Si ADUN DAPigs yang seorang ni. Masih ada hati lagi dia nak parti Komunis diberikan pengiktirafan oleh pihak Kerajaan Malaysia?

Jika sebelum ini, Si ADUN DAPigs ini juga pernah menghina khutbah sempena Hari Raya Aidil Adha dan juga mengugut untuk mengambil tindakan saman terhadap Mufti Negeri Pahang.

Sekarang dia sibuk pulak nak memperjuangkan parti Kebangsaan Melayu Malaya (PKMM) supaya ianya diiktiraf dengan alasan parti itu juga berjasa memperjuangkan Kemerdekaan Negara.

Dari satu sudut, tindakan Si ADUN DAPigs itu jelas membuktikan bahawa dia sedikit pun tidak mempedulikan sensitiviti rakyat di Malaysia dengan membuat desakan sedemikian.

Sebaliknya, Si ADUN DAPigs itu seolah - olah cuba membuatkan rakyat di Malaysia melupakan kesengsaraan serta penderitaan yang terpaksa ditanggung ketika Komunis berleluasa.

Sebagai rekod, sewaktu pemerintahan Komunis sebelum ini, mereka banyak melakukan pembunuhan dan menyiksa rakyat di Malaysia tanpa mempedulikan latar belakang mereka.

Namun semua itu jelas tidak dipedulikan oleh Si ADUN DAPigs yang pernah diugut oleh ahli partinya sendiri agar tidak merebut jawatan Pengerusi DAPigs Negeri Pahang sebelum ini.

Tambah memalukan ialah apabila Si ADUN DAPigs itu tidak pula sibuk membuat desakan kepada pucuk pimpinan parti agar memberikan perhatian kepada kebajikan ahli - ahli partinya sendiri.

Bahkan, Si ADUN DAPigs itu hanya mendiamkan diri, memekakkan telinga dan membutakan mata terhadap penderitaan yang sedang dialami oleh Ahli Parlimen DAPigs Raub pada ketika ini.

Adakah Si ADUN DAPigs itu tidak menganggap penderitaan Ahli Parlimen DAPigs Raub itu sebagai satu keperluan untuk diperjuangkan? ATAU, adakah dia juga berpendapat bahawa penyakit rakan seperjuangannya itu tidak ada sebarang kaitan dengan kepentingan parti???
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dia keturunan komunis kot... Tu yg bersungguh sangat nak diiktiraf..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping