Khamis, Mac 15, 2018

Ada yang mintak komen cerita pasal Mahfuz Bean tu masuk menyertai PAN hari ni. Kalau diikutkan, berita tu bukan la penting sangat. Malah ianya bukan satu berita yang menggemparkan.


Sebaliknya, tindakan Si Mahfuz Bean tu memang sesuatu yang sudah dijangka. Tinggal lagi, kenapa dia nak pilih PAN dan bukan PPBM? Adakah Si Mahfuz Bean tu pun tak sudi sertai PPBM?


Tapi, seperti apa yang dinyatakan awal tadi, cerita pasal Si Mahfuz Bean tu sertai PAN bukan penting sangat pun. Nak pulak bila Si Mahfuz Bean tu hanya ibarat 'Kain Buruk' je dalam Politik sekarang ni.


Yang lebih perhatian ialah mengenai keengganan DAPigs menerima cadangan dari NGO ciptaan Rafizi yang mendesak agar semua wakil rakyat mengisytiharkan harta mereka sebelum PRU ke 14.


Soalnya, kenapa DAPigs enggan menuruti cadangan yang dibuat oleh NGO ciptaan Si Rafizi tu? Adakah DAPigs anggap Si Rafizi tu sama macam Beruk yang terkena belacan, terkinja - kinja tak tentu arah?


Jika sebelum ini, Si Rafizi tu umum kata dia tak nak bertanding dalam PRU yang akan datang memandangkan dia sedang menanti hukuman penjara dan banyak lagi kes saman fitnah dia di mahkamah.


Mungkin atas dasar itu membuatkan DAPigs tak ambik peduli dengan desakan yang dibuat oleh Rafizi. Mungkin bagi DAPigs, Si Rafizi tu dah tidak relevan dalam Politik di Malaysia pada ketika ini.


Dalam erti kata lainnya, bagi DAPigs, status Si Rafizi tu sekarang ni lebih kurang je macam Si Mahfuz Bean tu. Pakar Strategi PKR tu pada ketika ini hanya sekadar 'Kain Buruk' yang boleh dibuat lap kaki DAPigs je!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping