Rabu, Mac 14, 2018

Bila dah bekerja dengan DAPigs, maka cara berfikir pun mesti kena ikut gaya Tokong Kit Siang dan Maharaja Guan Eng. Kalau tidak, sudah pasti mereka yang jadi pengikut akan ketinggalan.


Nak pulak bila semakin dekat dengan Pilihan Raya Umum ke 14 ni. Maka makin sibuk la mereka menjaja fitnah dan menyusun propaganda supaya rakyat percaya dengan tipu muslihat mereka!


Sekarang, Tun M dakwa PRU14 akan jadi pilihan raya terburuk dalam sejarah Malaysia. Walhal taktik ‘Pilihan Raya Terkotor' dalam sejarah ni dah wujud sejak tahun 1990-an dulu oleh DAPigs.


Dakwaan ni adalah skrip propaganda DAPigs dalam setiap kali PRU untuk memanipulasi semua perkara yang dibuat oleh Kerajaan dengan memberikan gambaran buruk kepada rakyat secara umum.


DAPigs terpaksa mempergunakan Tun Mahathir, sebab mereka tahu PPBM takde sokongan, Pakatan pun sedang dilanda pelbagai masalah. Jadi, bagaimana diorang nak menang besar dalam PRU ke-14?


Kalau benarlah dakwaan kononnya PRU ke- 12 yang lalu adalah yang ‘Terburuk Dalam Sejarah’, macam Pakatan boleh menang di Kedah, Penang, Selangor, Kelantan dan Terengganu?


Dan kalau benarlah PRU13 ‘terburuk dalam sejarah’, macam mana pula puak Pakatan Haprak tu boleh kekalkan kemenangan di Selangor, Penang dan Kelantan dengan bantuan jentera PAS?


Secara tidak lansung, strategi DAPigs tu kini menjadi senjata utama puak Pakatan Haprak untuk mengelirukan rakyat supaya semua yang berlaku pada mereka nanti salah Kerajaan semata - mata. DAPigs ingat rakyat Malaysia ni semuanya jenis senang kena tipu macam Pencacai mereka diperingkat bawahan gamaknya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. mengikut citer seorang kawan...Ted Manoff merupakan seorang PONDAN TUA...yg dulu asyik berkeliaran di belakang jalan mati Chow Kit... Lobang Bontot Ted Manoff dah loosee..dah tak der keupayaan untuk KEMUT.... itu pasai dia ubah kerjaya dok merapu siang malam kat blog blog sana sini...ayat PROOT..tak terlepas kerana..Bontot yang sudah Loose...

    patutlah asyik bunyti PROOOT...PROOOT..PROOOT...dah tak laku dah...sama jugak dengan Pengerusi Bunga Raya... haahahahaaahaaaa

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping