Halaman

Khamis, Ogos 27, 2015

PAS AKUI PKR "PENIPU RAKYAT"!!!

Huh! Baru hari puak - puak PAS tu nak mengakui bahawa Parti Keluarga Rosak tu terdiri dari kalangan mereka yang kuat MENIPU rakyat? Selama hari ini diorang masih tak sedar ke?

Hakikatnya, PKR tu dibina atas dasar perjuangan 'Seorang Individu' tertentu je iaitu Si Ketua Penipu tu sendiri. Maka, sebab itulah diorang sanggup lakukan apa saja demi untuk mencapai matlamat.

Dalam erti kata mudahnya, PKR ni bukannya sebuah parti yang benar - benar berjuang untuk rakyat. Sebaliknya diorang hanya sebuah parti yang pernuh dengan RETORIK dan pemimpin yang MUNAFIK.

Jadi, apa nak diherankan sangat bila puak - puak PKR tu memungkiri janji yang diorang sendiri buat sebelum ini terhadap rakyat. Ianya bukan salah satu agenda utama diorang pun.

Apa yang lebih penting bagi diorang hanya sekadar menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri. Bab nak menunaikan janji yang dibuat kepada rakyat tu semuanya boleh diketepikan.

Lagi pun, PAS bukan ada hak nak mempertikaikan tindakan yang dilakukan oleh PKR di Selangor tu sebab PAS sekarang ni bukan sebahagian dari Pakatan Haramjadah tu. PAS dah jadi orang luar.

Tambahan pulak, Selangor sekarang ni ditadbir oleh seorang Menteri Besar Cap Ayam yang memang diakui Tak Reti nak melaksanakan tugas dia dengan baik. Sedangkan janji yang dia sendiri buat pun tak mampu nak ditunaikan, inikan pulak janji orang lain. Lagi la dia tak peduli!!!
KUALA LUMPUR - Pas hari ini melahirkan rasa kecewa terhadap PKR apabila negeri dibawah pentadbiran parti itu mahu menarik semula pemberian air percuma dengan alasan rakyat di negeri itu melakukan pembaziran.

Menurut Ketua Penerangan Dewan Ulama Pas Pusat, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali At-Takiri, keputusan Kerajaan PKR Negeri Selangor yang mahu mengkaji semula pemberian air itu telah mencemarkan integriti Pakatan Rakyat.

Tambah Khairuddin, alasan PKR untuk menghentikan pemberian air itu bertentangan dengan laporan Malaysia Water Industri Guide yang merekodkan penurunan penggunaan air selepas pelaksanaan pemberian air percuma.

Jelas Khairuddin, laporan itu menyebut penggunaan purata air bagi setiap isi rumah menurun saban tahun iaitu 2007 (35 meter pad), 2008 (34.8 meter padu), 2009 (34.5 meter padu), 2010 (34 meter padu) dan 2011 (32.8 meter padu).

Oleh itu, Khairuddin menggesa PKR untuk meneruskan pemberian air percuma yang telah dijanjikan oleh pembangkang kepada rakyat sebelum pilihan raya umum dahulu.

8 ulasan:

  1. Aji hampa ditipu,buah pinang gugur tak jadi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang aje percaya kat papa tu buat apa.Iza doakan aje tabah menghadapi dugaan ini.sapu tangan putih pengubat rindu.

      Padam
  2. PAS sedang diliwat oleh PKR... masih tak sedar diri lagi... dah kena GHB _ aka AIDS HIV pon belom sedar lagi.

    BalasPadam
  3. Memanglah penurunan kegunaan air saban tahun. Tiap-tiap tahun rakyat tadah air hujan. Bekalan air tak cukup. Cuma yang cukup rumah MB dan DAP sahaja.

    BalasPadam
  4. Setakat 10 ringgit, buat taik gigi buat apa, kalau nak bagi free bagi 100 ringgit sebulan. Kita rakyat selangor tak mampu beli rumah murah 300 000 punya harga dengan penjimatan 10 ringgit sebulan.saya tuhan saya sewa rumah flat pon 700 ringgit sebulan. Nampak lebai pas kasi ludah.

    BalasPadam
  5. Parti Kencing Rakyat .........!!!!

    BalasPadam
  6. Rakyat Selangor kena kencing dengan PKR semoga dikencingkan lagi ....!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.