Halaman

Rabu, Julai 13, 2011

ANUGAY LIWAT, MELIWAT LAGI!!!


Ya!!! Anugay peliwat meliwat lagi nampak gayanya. Kali ni dia berjaya meliwatkan perbicaraan kes liwat dia terhadap Saiful Azlan Bukhari.

Dengar kata dia tetap hadir ke mahkamah untuk mendengar sebutan semula kes tersebut walaupun dalam keadaan yang sakit macam nak mampos!!!

Katanya, Si Ketua Penipu tu juga akan jadi saksi pertama pihak pembelaan yang akan bermula pada 8 Ogos yang akan datang.

Peguam Sankara Nair memberitahu demikian kepada pemberita selepas Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah menetapkan tarikh perbicaraan disambung mulai tarikh tersebut hingga 26 Ogos ini.

Menurut peguam itu, pihaknya juga akan memfailkan permohonan pada minggu depan untuk mendapatkan perintah agar pihak pendakwaan membawa saksi-saksi ke mahkamah untuk ditemu bual oleh pihak pembelaan sebelum mereka menentukan saksi-saksi lain yang akan dipanggil di peringkat pembelaan.

Pada 16 Mei lalu, Ketua Pembangkang itu diperintahkan membela diri setelah mahkamah mendapati pihak pendakwaan berjaya membuktikan kes prima facie atas pertuduhan tersebut.

Hakim Mohamad Zabidin membuat keputusan itu selepas meneliti kesemua keterangan saksi di peringkat pendakwaan dan berpendapat bahawa Mohd. Saiful Bukhari sebagai saksi utama pendakwaan adalah saksi yang benar dan keterangannya boleh dipercayai.

Anwar, 64, dibicarakan setelah mengaku tidak bersalah meliwat bekas pembantu peribadinya yang berusia 26 tahun itu di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, N0.99, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara di sini antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang, 26 Jun 2008. - Utusan
Ini maknanya, Si Ketua Penipu tu masih ada tempoh 3 minggu untuk menyiapkan diri dari segi susunan strategi bagi menghadapi perbicaraan tu nanti.

Kita tengok la apa lagi kaedah Poo...singh yang akan digunakan oleh pasukan - pasukan pembelaan yang menjadi pencacai kepada Si Ketua Penipu tu.

Kita pun bukan tak tahu. Diorang ni memang kaki putar belit yang paling terkenal seantero dunia. Diorang pun bukan ada kerja lain, asyik menipu rakyat je kerjanya!!! Memang sial!!!

3 ulasan:

  1. Masa amek statement ckp je, "No comment" atau "Entah dah lupa". Bkn boleh paksa pun.Kahkahkah!!!

    BalasPadam
  2. wah.. jeles la tu rosmah dapat cincin 24juta. kau tak mampu kan? so takpayah jeles okay DUNIA POLITIK?

    anyway, do give ur proofs then u may talk! :P

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.