Halaman

Selasa, Julai 12, 2011

EDISI SADIS: BAGAIMANA TIAN CHUAK KENA TANGKAP!!!


Kalau sebelum ni, Semut ada siarkan satu kisah mengenai Si Tian Chuak Gigi Besar ni kena tangkap sewaktu perhimpunan Bersih Sabtu lalu.

Dia merupakan diantara pemimpin - pemimpin pertama yang telah ditahan Polis semasa perhimpunan tersebut berlansung.

Tapi korang tau tak macam mana dia kena tangkap dengan Polis? Tengok video ni dulu:


Kalau dulu dia kena tangkap dan ditahan dengan 'Ganas' kerana mengelak untuk menyerah kepada pihak Polis. Sampai tangan Polis tu pun digigitnya.

Gambar dia tengah bagi seruan 1Malaysia???
Kali ni, dia sendiri yang menyerah diri. Korang tengok video tu betul - betul. Elok je lepas dia kira 1-2-3, dia sorang je yang lari ke arah Polis.

Aksi dia tengah nak menyerah diri...
Orang lain semula lari kebelakang, dia je lari ke depan. Mungkin agaknya itu je cara dia nak selamat diri dari terus diserang agaknya. 

Sekurang - kurangnya dia tak de la kena BERLAKON sakit nak mampos macam Si Anugay tu. KONON nak jadi Hero. Tapi bila Polis datang nak tangkap, dia lari lintang pukang. Itu pasal la dia jatuh sendiri!!! Penakut!!! Ceit!!! Pigidah!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.