Halaman

Sabtu, Januari 21, 2012

ANUGAY TETAP MUSUH RAKYAT!!!


PETALING JAYA - Ezam Mohd Noor berkata,  Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datin Seri Dr  Wan Azizah Ismail dan Azmin Ali kekal sebagai musuh.

Bekas ketua AMK itu mahu ketiga-tiga pemimpin utama PKR itu memohon maaf kepada beliau dan keluarganya. Anwar adalah ketua Pakatan Rakyat, Dr Wan Azizah isterinya adalah presiden PKR dan Azmin, timbalannya.

“Mereka tahu apa yang saya ketahui dan mereka tahu kebenaran,” kata senator lantikan Umno Selangor. Dalam satu temubual di sini, Ezam mendakwa, Dr Wan Azizah yang kini presiden PKR bekerjasama dengan Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Bagaimanapun Azmin mendapat sokongan kuat Anwar, kata Ezam. “Azizah tidak akan sama sekali bekerjasama dengan Azmin kerana hal-hal peribadi,” tambahnhya.

Ezam berkata, beliau dan keluarganya menjadi sebahagian keluarga  Anwar ketika Anwar dipenjarakan. Beliau kata Ezam hanya mula rapat dengan Anwar setelah ketua pembangkang  dihukum penjara enam tahun atas salah guna kuasa pada tahun 1999.

Ezam yang ditahan ISA selama dua tahun pada 2001 tegas mengatakan, enam kotak bukti rasuah kerajaan berada dengan Anwar Ibrahim. “Saya tidak mengetahui isi kandungan kotak-kotak tersebut. Tetapi Dr Wan Azizah  memberitahu saya 10 tahun lalu,” kata Ezam.

Isu kotak itu menurut bekas orang kuat PKR itu turut tercatat dalam penulisan pakar perlembagaan negara, Profesor Dr Abdul Aziz Bari, yang bertajuk Politik Perlembagaan.

Mengenai keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membebaskan Anwar dari tuduhan liwat ke atas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan, Ezam sebaliknya  percaya ahli parlimen Permatang Pauh melakukannya.

Katanya ini kerana Anwar tidak mendapatkan perintah untuk memadamkan kenyataan  bahawa beliau seorang peliwat.

Ps: Si Ketua Penipu tu bukan sahaja menjadi musuh kepada Ezam. Tapi dia juga merupakan musuh kepada seluruh umat Islam diseluruh dunia.

Dia jelas bukan sahaja sanggup mengkhianati orang yang sanggup mati - matian mempertahankan dia. Dia juga turut mengkhianati kesucian agama Islam dengan perbuatan haramjadah dia tu.

Ada pulak dia cakap yang liwat ni halal asalkan ianya tidak dilakukan secara terang - terangan. Kalau dah hukum liwat ni haram, haram la!!! Nak kata halal menda kejadahnya lagi!!! Tak kira la ianya dibuat dalam keadaan apa sekali pun!!!

Published with Blogger-droid v2.0.3

3 ulasan:

  1. kalau haram di katakan halal itu haramjadah namanya...

    anugay lagi besar punya haramjadah...
    anugay ni agen yahudi yg cuba menghalalkan main jubur...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Teruskan perjuangan Ezam semoga Allah tunjukkan kebenaran..

    BalasPadam
  3. byk fitnah kat sini. tulisan tahap sampah dr manusia berotak sampah...

    ingatlah kita semua akan mati. jgn mati dgn fitnah bertempek di badan. aku tak sokong pun anwar tp tiada siapa dpt buktikn anwar peliwat. mahkamah pun tak mampu membuktikan.

    bodoh benor kau orang ni. UMNO akn mampos sebab ahli2nya macam ko org

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.