Halaman

Sabtu, Januari 21, 2012

MAHFUZ KATA LAGI BAIK MASUK DAPigs DARI MASUK PAS???


Memang sah la Si Mahfuz Bean ni makin hari makin nyanyuk tak tentu pasal. Cakap pun dah merapu - rapu dah sekarang ni.

Ada ke dia kata orang Melayu masuk DAPigs sekarang ni sebab DAPigs lagi baik untuk memperjuangkan Melayu berbanding dengan UMNO.
KUALA LUMPUR, 20 Jan: Dengan penyertaan beberapa orang Melayu termasuk orang kuat Umno ke dalam DAP sejak akhir-akhir membuktikan dakwaan Umno bahawa DAP anti Melayu selama ini meleset sama sekali.


Malah kata Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar (gambar), cubaan Umno menakut-nakutkan orang Melayu terhadap DAP itu ternyata gagal apabila terbaru bekas Presiden Kesatuan Wartawan Kebangsaan (NUJ) Mohd Hata Wahari menyertai DAP semalam.

Yang lebih menarik lagi, Hata Wahari adalah bekas wartawan Utusan Melayu, organisasi media milik Umno sendiri.

Perkembangan itu juga jelas Mahfuz membuktikan bahawa DAP lebih diyakini oleh sesetengah rakyat termasuk Melayu berbanding Umno dan MCA.
Habis, yang dia cakap PAS nak ganti UMNO semalam tu menda kejadahnya? Kalau betul PAS nak ganti UMNO, kenapa orang Melayu tu tak masuk PAS?

Tak ke itu menandakan yang PAS ni memang tak boleh dipercayai dan diyakini oleh Melayu - Melayu yang masuk DAPigs tu secara lansung?

Dia tak sedar ke yang kenyataan dia tu secara tak lansung dah memalukan PAS kepada seluruh dunia? Nak ganti UMNO macam mana kalau orang Melayu pun tak nak join diorang?

Nampak sangat la Si Mahfuz ni memang betul - betul bingai. Buat malu je PAS ada pemimpin bongok macam ni. Kononnya nak memperjuangkan Melayu. Tapi Melayu pun tak nak masuk parti dia. Ciet!!! Pigidah!!!

9 ulasan:

  1. Biar betul Mampuf, dah buang tabiat ka.

    BalasPadam
  2. moga2 dia dpt bertaubat dan bersyahadah sebelum mamposss

    BalasPadam
  3. YA LA MASA KAU BAIK DENGAN DAP KAU LAMBUNG LAH DAP TU ESOK-ESOK KALAU TENGKOK KAU ORANG DAH TOKAK ( RASANYA YANG KENA TOKAK PAS AJE ) BARU PADAN MUKA.TENGAH BAIK NIE SEMUANYA MANIS ESOK LUSA SAIPA YANG TAU YE TAK.( AGAKNYA PAS KENA TOKAK SEKALI DUA IAITU DAP DAN KEADILAN BOLEH KATAKAN ROGOL BERGILIR-GILIR LA)

    BalasPadam
  4. mengapa melayu semakin ramai menjauhi UMNO?

    muhasabahlah diri sendiri jangan bengongkan sdr mahfuz, atau umno nak salahkan orang lain pulak....

    It's UMNO countdown? waiting for D-Day ...

    BalasPadam
  5. orang mcm tuh boleh berambuslh..Umno pn x ingin..mhfus tuh tgh mabuk tahi.. biarkanlah dia
    lagipun sapo lh sgt mamat tuh

    BalasPadam
  6. pemimpin pas sendiri seolah2 bg gambaran yg org mlayu lbey selsa ngan DAP berbanding parti pembangkang yg lain(PAS,KEADILAN)
    ini bermaksud,pas la parti paling xboleh diharap jika nk dibandingkan dgn DAP n PKR.
    klu pas parti terbaik dlm malaysia,npew dye xmsk PAS je???
    nmpk sgt PAS pon lingkup
    jd kuda kayu utk DAP
    hahahahaaha

    BalasPadam
  7. kpd bloger sekelian... apa faedahnya mencontengkan wajah org lain... bnyak ke pahala yg di simpan. buatla anilasa dan perbandingan. rakyat sudah bijak utk memahaminya.

    BalasPadam
  8. Buang tebiat.......lebih baik mampus.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.