Halaman

Sabtu, Januari 21, 2012

MAHFUZ BENGKAK SEBAB TAK MASUK TV!!!

"...Eeee!!! Kenapa Aku Tak dapat Masuk TV Lagi Ni!!!..."

Wakakaka!!! Awal - awal pagi Sabtu yang santai ni, elok la kita bergelak ketawa dengan aksi jenaka Si Mahfuz Bean ni.

Sejak akhir - akhir ni, makin menjadi - jadi pulak perangai Bean...ngai dia tu sampaikan semua benda dah tak betul jadinya.

Semalam dia mengkritik kenyataan balas yang dibuat oleh Datuk Dr. Ahmad Zahid Hamidi berikutan cadangan bekas Naib Presiden PAS untuk mengadakan sesi dialog.

Sesi dialog tu, bagi Nasharuddin Mat Isa amat baik untuk mewujudkan persaudaraan dan mengukuhkan Perpaduan Ummah dikalangan umat Islam.

Sedang pemimpin lain dalam PAS menyambut baik cadangan tersebut, Si Mahfuz Bean...ngai ni pulak yang meroyan - royan kata sesi dialog tu tak perlu.

Dia cakap macam tu sebab Ustaz Nasha ni dah banyak kali dilihat keluar masuk dalam TV sedangkan dia sendiri pun tak pernah diberi peluang sekali pun.

Cuba korang baca betul - betul kenyataan Si Mahfuz Bean ni. Dia kata dialog antara PAS dan UMNO ni hanya membuangkan masa. Dah cukup peluang dah diorang bagi sebelum ini.
SHAH ALAM - Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar menegaskan, pihaknya tidak akan membuang masa melayan kerenah parti yang telah "busuk" - Umno untuk mengadakan sesi dialog kerjasama politik.



Semalam, rakan sejawatannya dari Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, beliau menyokong idea dilontarkan oleh bekas Timbalan Presiden Pas Nasharudin Mat Isa awal minggu ini demi kebaikan negara.


Ahli Parlimen Pokok Sena ini menambah, sudah cukup peluang yang diberi Pas kepada Umno dengan melakukan sesi dialog di Parlimen dan forum di pelbagai tempat.
Jadi, cabaran Si Ketua Penipu tu untuk berdebat dengan Datuk Seri Najib juga hanya merupakan satu tindakan yang membuangkan masa jugak la kan.

Sebab dah cukup ruang diberikan kepada Si Ketua Penipu tu untuk berbahas dan berdebat didalam Parlimen. Jadi, menda jadahnya lagi dia nak cabar Datuk Najib untuk berdebat!!! Buat mengabihkan masa je!!!

10 ulasan:

  1. DAH BODOH TAHAP BABI LA MANGKUK NI...

    MEME PATUT TAK MASUK TV SEBAB BUSUK PEKUNG BARUA NI UNTUK PECAHKAN UMAT ISLAM BLEH TERBAU DI MANA SAJA...

    PEJUANG HAMAS...

    BalasPadam
  2. SALAH SATU SEBAB aku jauhkan diri aku dari PAS adalah kerana pemimpin2 yg sebeginilah - Mahfuz, Mat Sabu, Khalid Samad, dan beberapa ekor lagi. Ditambah pulak dgn 'fatwa'2 'syurga kayangan' Nik Aziz dan 'Amanat Hadi Wang' yg tak pernah2 ditarik balik.

    PKR tak payah cerita lagi dah, parti caca marba termasuk dlm soal agama, semua jadi mainan.

    Tahap penghayatan Islam oleh PAS sekarang ni DAH SAMA DGN PKR, yg membezakannya hanyalah pakaian!

    ADAKAH PAKAIAN MELAMBANGKAN DAN MENJADI TERAS PERJUANGAN ISLAM? DIMANA SOAL AKIDAHNYA?

    BalasPadam
  3. ada blogger kata dia ni di galakkan makan sup pelir lembu supaya otak dia berkembang sikit...

    BalasPadam
  4. Subhanallah.
    Allah itu tidak tidur. Dia akan memberi pembalasan keatas apa jua umatnya lakukan. Kita x tau apa yang orang lakukan itu betul atau tidak. Biarlah Allah yang menentukannya. Aminnnnnnnn

    BalasPadam
  5. ngoklah kalo x tau....

    BalasPadam
  6. Tanpa nama 8.49 memang sial, babi peliharaan Anwar anak beranak. Bila tak ada fakta, mula cakap hal Allah, padahal babi nilah penyokong tegar iblis. Denar, dengar, dengar siapa yg berjanji dgn Allah utk jadikan Hukum Allah bila dapat kuasa, Nik Ajis, Hadi Awang. Siapa mengkafirkan sesama Islam, Nik Ajis, Hadi Awang. Siapa jual ugama utk dapat undi cina dan india, Nik Ajis, Hadi Awang. Wahai babi Anwar, jgn jadikan Quran dan Hadis pelindung maksiat kamu.

    BalasPadam
  7. Dia ni bila bercakap pakai jubur bukan pakai otak sbb tu apa yg dia cakap semua sampah sarap busuk hanyir!

    BalasPadam
  8. Tanpa nama 9.28. PG Nak kasi tau saya pun umno juga dulu kini dan selama2 nya saya juga orang islam, jangan lah kita mengata orang sampai cam tu, ingatlah Allah itu maha berkuasa. Semoga Allah mengampunkan segala dosa2 hamba mu ini Aminnnnn.

    BalasPadam
  9. CUBA KORANG TENGOK
    DRPD ARTIKEL NI PON KITA LEY NMPK YG SEGELINTIR PEMIMPIN PEMBANGKANG XSEHALUAN
    MASING2 NK TUNJUK TEROR
    BILA SORANG KATA A.ADA PULAK YG KATA B
    KORANG BAYANGKAN LA BILA DYORANG DPT PEGANG MALYSIA NANTI
    PE LA AKAN JD???
    HANCUR LA NEGARA BI

    BalasPadam
  10. HAHAHA..AKU DAH BERSAMA PAS SEJAK PILIHAN RAYA 1969..AKU SENTIASA PANGKAH PAS,,,AWAS UMNO !! PILIHAN RAYA KE 13 AKU AKAN PANGKAH KAMU DEMI KESELAMATAN DAN KESEJAHTERAAN NEGARA...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.