Halaman

Khamis, Disember 27, 2012

PAS TAKUT NAK TENYEH SI BIAWAK!!!

Orang Lain Jugak Disalahkannya???
Hehehe... Memang kelakar la tengok gelagat puak - puak Pencacai Pakatan ni yek. Perangai tak ubah macam Gampang. Kalau bercerita, hebat sangat gayanya.

Tapi hakikatnya, diorang tetap jugak mahu menjadi Pak Angguk Saja dengan puak - puak DAPigs. Sampaikan isu ni pun diorang masih terketar lutut.

Kalau kita baca kenyataan Si Pak Berahim tu, mesti kita perasan yang dia tak sebut lansung pasal Si Guan Eng Biawak tu. Walhal, Si Biawak tu jugak yang buat desakan.

Si Guan Eng Biawak tu la yang kembali menghangatkan isu penggunaan kalimah Allah ni. Tapi, kenapa Si Pak Berahim tu tak sebut nama dia?

Kenapa Pak Berahim tak kecam tindakan yang dibuat oleh Si Guan Eng Biawak tu? Dan kenapa pulak Pencacai Pakatan yang lain pun takut nak tenyeh dia?

Kebiasaannya, diorang boleh jugak la nak tunding jari dan menyalahkan UMNO atau Barisan Nasional. Tapi, dalam isu ni diorang dah tak boleh nak salahkan orang lain.

Jadi, terpaksa la diorang salahkan pihak Missionary Kristian kerana membangkitkan hal tersebut. Sedangkan isu tu dibangkitkan oleh puak - puak DAPigs.

Seawal isu ni timbul pun, yang dok menjaja cerita dan membuat desakan adalah dari kalangan DAPigs. Paling lantang bersuara ialah Terasa Cork.

Kemudian ianya disokong pulak oleh Si Khalid Gereja yang pernah turut mengedarkan risalah mengenainya. Kenapa puak - puak Pencacai PAS ni tak nak pulak salahkan diorang?

Cuba kalau isu desakan tu timbul dari kalangan MCA, MIC atau Gerakan. Dah tentu - tentu diorang akan memaki hamun sampai ke lubang cacing.

Tapi, bila DAPigs yang bersuara dan membuat desakan, diorang jadi kecut. Hilang terus buah kerandut diorang dibuatnya. Sampai macam tu sekali diorang tunduk pada DAPigs.
Nah!!! Bukan ke itu bukti bahawa PAS sebenarnya takut dengan puak - puak DAPigs? kan itu bukti kukuh bahawa PAS masih lagi ketar lutut dengan puak - puak Kafir Harbi tu.

Itu pun diorang masih lagi nak mendabik dada mengatakan yang KONONnya diorang ni pejuang - pejuang Islam? Kalau setakat cakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je. Pejuang apa kejadahnya kalau dah dasar Pengecut!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.