Halaman

Ahad, Mac 24, 2013

GOYANG NAFSU CALON AHLI PARLIMEN PONDAN!!!

Suruh dia 'Goyang' macam awek kat atas ni je...
Tak payah susah - susah nak jawab soalan wartawan!!! 
Malas nak tulis panjang - panjang. Elok korang baca je artikel kat bawah ni. Apa yang pasti, Si Rafizi Jambu ni memang seorang Pondan yang sejati.

Baru kena tenyeh sikit dengan wartawan pompuan pun dah boleh buat dia terkencing dalam seluar. Pun dah tercungap - cungap nak menjawab soalan. Pun ada hati nak jadi calon Ahli Parlimen? Kalau setakat pandai Menipu, tak payah la. Buat mengabihkan masa je!!!
Apa punya strategi yang cuba dilakukan oleh pengarah strategi yang malantun bagai lembu gila cuba cover bosnya yang dikaitkan dengan gambar yang tersiar oleh rajagoyang360 dan video seminit oleh papagomo.


PC baru-baru ini bagai satu penunjuk KPI bagi calon parlimen pandan, rafizi untuk menjadi superhero pakatan mempertahankan imej bosnya, tapi malang terus berubah jadi superlembu bila menjawab soalan. 

Wartawan yang hadir PC semalam memberitahu yang rafizi bersilat nak menjawab soalan dan berulang kali menyebut "No.no.no.No.blah.blah" dan lagi "No..no..No..no..itu ini". 

Tak tahu lah beliau bercakap ke menguak "MooO..MoOo.MOoO..MoOo..". Sebab cakap ngan menguaknya lebih kurang sama je bunyi jawapannya. Iaitu tak menjawab langsung soalan simple wartawan "Mengapa tak saman Datuk T?". 

Sidang media yang sepatutnya menjadi satu ruang penting untuk pakatan menyerang blogger papagomo serta memburukkan UMNO dan SPR.

Telah menjadi medan memalukan pakatan sendiri apabila banyak kenyataan berbelit, ditambah pula dengan insiden tegang "kebebasan media" ala pakatan di ibupejabat PKR.

PC tempoh hari, beliau mendedahkan blogger papagomo kononnya pernah dipenjarakan atas kesalahan rasuah. Wartawan mula hairan. Apa kena mengena latar belakang lampau blogger ni yang sudah menjalani hukuman, dengan saman Anwar terkini yang dibuat selepas sebaran semula gambar...kemudian video oleh blogger tersebut.

Rupanya untuk memberi gambaran kepada rakyat bahawa pendedahan papagomo ini tidak credible atau tidak boleh dipercayai. 

Cara mudah dia nak bagi tahu, blogger ni dah sah buruk perangai, mana boleh percaya cerita dia. Tidak cukup dengan itu, dikeluarkan pula tafsiran al-Quran ikut otaknya.

Dari terus membiarkan dia terus melalut wartawan pun pertikai, kerana Anwar juga pernah dipenjarakan. Tapi dipusingnya cerita mengatakan bahawa Anwar dibuktikan tidak bersalah!? - seterusnya...

1 ulasan:

  1. Ni Calon Ahli Parlimen Pandan ke pOndan. Aku rasa Pakatan salah announce lah pasal ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.