Halaman

Ahad, Mac 24, 2013

NURUL IZZAH PERTAHANKAN 'KEKASIH GELAPNYA'!!!


Ah! Apa nak pelik beb. Siapa lagi yang nak mempertahankan Si Tian Chuak tu kalau bukan Si Nurul Izzah ni. Kan kita dah dengar cerita. Diorang ni kan ada 'skandal'.

Jadi, tak heran la kalau Si Nurul Izzah tu tetiba je nak julang Si Tian Chuak yang tengah menghadapi kecaman demi kecaman dari rakyat tu.

Tapi, kot ye pun Si Nurul Izzah tu sibuk sangat nak mempertahankan Si Tian Chuak, cari la cerita lain yang nak dibuat. Ada ke dia kata Si Tian Chuak tu 'Pejuang Islam'?
TUMPAT - Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat, Nurul Izzah Anwar mempertahankan Tian Chua yang kini dikecam ekoran isu pencerobohan di Lahad Datu, Sabah dengan menyifatkan Ahli Parlimen Batu itu sebagai seorang yang sudah lama memperjuangkan Islam.


Menurutnya, ini terbukti apabila Tian Chua turut terlibat dalam demonstrasi menentang filem anti-Islam, Innocence of Muslims tahun lalu selain menentang kezaliman Israel terhadap Palestin.



“Semasa dia masih pelajar dia juga pergi berdemonstrasi melawan kezaliman Israel," katanya ketika Ceramah Isu-Isu Semasa di Pengkalan Kubor di sini malam semalam. - seterusnya...
Wah!!! Kalau setakat itu tindakan yang dibuat oleh Si Tian Chuak pun boleh buat Si Nurul Izzah tu 'Angkat' dia tinggi - tinggi, tak payah susah - susah jadi orang Islam la ye?

Nak dijulang sebagai pejuang Islam ni tak payah la susah - susah kita nak menunaikan lima Rukun Islam. Setakat pergi berdemo je, dah cukup jadi 'Pejuang Islam' ek?

Kalau itu la caranya nak diangkat sebagai Pejuang Islam, suruh Si Tian Chuak tu balun DAPigs yang selama hari ini menghina kesucian Islam di Negara ni.

Suruh Si Tian Chuak tu kecam mana - mana pihak yang gatal sangat nak desak orang membenarkan penggunaan kalimah Allah dalam kitab Bible versi Bahasa Malaysia.

Bagi tau kat Tian Chuak tu. Buat demo bantahan terhadap orang yang nak menghapuskan Islam sebagai Agama Rasmi dalam Perlembagaan Persekutuan.

Dan yang paling penting. Kalau nak diangkat Si Tian Chuak tu sebagai pejuang Islam, Si Nurul Izzah tu patut suruh Si Tian Chuak tu pergi bersunat dulu. Lepas tu baru boleh nak diangkat jadi Pejuang Islam!!! Kalau tidak, tak payah nak mengabihkan masa!!!

4 ulasan:

  1. Neil Izzah ni dah meracau lah.....baik dia duduk rumah jaga anak sendiri ataupun cari karier lain. Dia tak faham hukum hakam agama nak komen, buat malu orang Melayu Islam jer.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak pe lah . Biar lah SILUNCAI TERJUN DGN LABU2NYA

      PEMENAT NURUL
      MALIM NAWAR

      Padam
  2. Salah guna kuasa paling nyata. Mak presiden, anak timbalan, bapak hmmm. Kalo dapat kuasa lagi besar. Tak mustahil jadi diktator.

    BalasPadam
  3. Menuduh orang ada skandal tanpa 5 saksi tu bukan dosa besar kah?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.