Halaman

Rabu, April 17, 2013

INSTAGRAM KHAS BUAT NURUL IZZAH!!!


Nah!!! Kalau ini bukan bukti bahawa rakyat menolak seorang manusia yang setakat pandai bercakap je tapi tak reti buat, apa lagi kita nak kata?

Sekarang sudah cukup jelas bahawa rakyat mahukan seorang wakil rakyat yang mampu menjaga kebajikan serta pandai buat kerja. Bagi pemimpin yang setakat pandai bercakap ni, suruh dia duduk rumah je. Layan suami dan anak - anak pun ada jugak faedahnya!!!

Apa kecoh-kecoh ni Nurul Izzah, anak kesayangan Anwar Ibrahim?

Tiada kata-kata yang lebih sesuai untuk menggambarkan perasaan penduduk Lembah Pantai selain dari ucapan SELAMAT TINGGAL NURUL IZZAH!

Kata-kata ini lahir dari isihati luhur penduduk Lembah Pantai yang sudah muak dengan sikap kau Nurul Izzah yang jarang turun padang dan sentiasa mengabaikan kebajikan penduduk Lembah Pantai selepas menang pada PRU lepas.

Cukup-cukuplah kau memperbodohkan kami selama ini. Kami ingat kau akan jaga kebajikan kami, tapi kau lebih suka makan angin ke luar negara untuk memburukkan nama negara dari turun padang ke Lembah Pantai.

Bila ada di Malaysia pun, merata-rata kau pergi untuk bagi ceramah mengutuk Kerajaan dan menghambur fitnah, tapi apa sumbangan positif yang kau beri untuk kami semua? Setakat kutuk Kerajaan dan cuba menghalang semua kerja baik Kerajaan tak menguntungkan kami langsung, Nurul!

Minta maaf, Nurul. Kami dah insaf. Kami dah bertaubat. Kami tak akan ulangi lagi kesilapan yang lepas.

3 ulasan:

  1. Mcmana diorg gantung tu ek? Semangat btul..

    BalasPadam
  2. Nak suruh dia duduk rumah jaga suami macam mana, kalau suami dia selalu sangat diangkut oleh Nuar untuk menjadi drivernya...

    BalasPadam
  3. silap haribulan pak mentua paw menantu..suami Izah keh keh keh..bukan bole caya bila syaitan dah bermaharaje lela... halal -haram dah tolak tepi..Nauzubillah....jauhkanlah....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.