Halaman

Rabu, Jun 05, 2013

KHALID TETAP PERTAHANKAN 'HANTU' DALAM PEJABAT!!!

Kalau 'Hantu' macam ni, sapa yang tak nak pertahankan ye tak...
Apa lagi yang Si Azmin tu nak kata bile pertikaian dia dibidas macam ni je? Apa hak dia nak buat pertikaian tersebut in the first place? Azmin bukan ada kuasa.

Yang ada kuasa nak melantik orang ni hanya MB Selangor je. Azmin dapat jadi Timbalan Presiden pun dah cukup bagus. Jadi, untuk apa dia nak pertikaikan pasal orang lain?

Nampak sangat la yang Si Azmin tu jenis manusia yang tak sedar diri. Tu pasal la dia dengan mudahnya kena tenyeh dek Khalid Gagap ni.

Apa yang pasti, kenyataan Si Khalid Gagap ni jelas merupakan satu penghinaan kepada orang lain yang berada dalam Pakatan di Selangor.
"Tak payah bincang (perjelas) apa yang dilakukan Kerajaan Negeri untuk mencari cari individu yang punyai keupayaan untuk laksnakan manifesto yang telah kita bentangkan dalam PRU13 lalu," katanya pada sidang media selepas mesyuarat Exco Selangor, di Pejabat Kerajaan Negeri, di sini, hari ini.
Mungkin bagi Khalid, mereka yang lain tu semuanya tak mempunyai keupayaan untuk melaksanakan janji manifesto yang telah dibuat sebelum ini.

Tu pasal la dia pilih Si Ciputdin Mat Muka Bulan tu sebagai Pegawai Perhubungan Politik Pejabat Menteri Besar. Kalau ada orang lain dah tentu - tentu dia akan pilih mereka.

Jelas, kenyataan dari Si Khalid Gagap tu hanya memperlekehkan kepimpinan dari kalangan ADUN mahupun Ahli Parlimen Pakatan di Negeri Selangor.

Dah tandus sangat dah orang yang mempunyai kredibiliti untuk melaksanakan janji manifesto yang dibuat sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.

Cuma, kita heran jugak. Kenapa Si Khalid Gagap tu boleh percaya pada Si Ciputdin untuk melaksanakan janji - janji tersebut sedangkan Si Ciputdin tu sendiri kalah bertanding?

Bukan ke itu satu indikasi bahawa Si Ciputdin tu sendiri GAGAL melaksanakan tugas dan tanggungjawab yang telah diberikan oleh parti kepada dia?

Tapi apa nak heran ye tak. Mungkin Si Khalid Gagap tu sengaja pilih Si Ciputdin tu untuk melaksanakan janji yang dia sendiri buat sebelum ini. 

Andaikata alau janji manifesto yang dibuat tu tak tertunai, senang la Si Khalid Gagap tu nak melepaskan diri dan memberikan alasan kepada pihak berkenaan. Nanti dia boleh kata Si Ciputdin tu yang tak reti buat kerja!!! Itu je alasan dia!!!

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum

    Senaraikan produk muslim yang anda tahu atau produk anda sendiri untuk dijual di direktori laman web www.produkmuslim.info

    Segala penyertaan anda amat dihargai

    Terima kasih

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.