Halaman

Rabu, Jun 05, 2013

HIMPUNAN HIJAU DENGAN BANGLA HIJAU, MACAM SAMA JE!!!


Itu satu persoalan yang kini bermain dalam minda setiap orang yang melihat gambar diatas. Dakwaan dibuat kononnya orang BN yang bawak masuk diorang ni. Ye ke?

Tapi ada jugak orang kata, mereka ini dibawa masuk oleh 'kumpulan Hijau'. Siapa pulak kumpulan hijau tu ye? Adakah Himpunan Hijau yang import diorang? Mungkin jugak.

Kalau kita tengok, Himpunan Hijau tu pun suka pakai warna hijau. Baju hijau, topi hijau, sampaikan ada kereta pun dicat warna hijau. Jadi, tu sebab diorang bawak Bangla Hijau.


Lagi satu kumpulan Hijau ni ialah puak - puak Parti Angguk Saja tu. Diorang pun suka jugak dengan warna Hijau ni. Jadi, adakah diorang yang bawak masuk Bangla Hijau ni?

Itu semua persoalan yang perlu dijawab oleh mereka yang terlibat diatas. Kalau diorang nak tuduh kata BN yang bawak masuk, mana buktinya?

Kalau setakat nak tuduh orang dengan air liur je, baik tak payah. Buat mengabihkan masa je. SH buat dakwaan ni pun sebab SH ada dengar orang cerita kat kedai kopi.

Dan cerita tu pun makin hebat diperkatakan dikalangan rakyat. Jadi, wajar la pihak berkenaan ambik tindakan dan menyiasat perkara ni. Jangan lepas tangan je. Kalau tak de bukti, kita kumpul kemudian. Yang penting kita tuduh je dulu!!!

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.