Halaman

Khamis, Jun 06, 2013

VIDEO ANWAR: DENGAN CHINADOLL OK, DENGAN LELAKI TAK OK???


Heran kan? Memang kita pelik sangat dengan Si Ketua Penipu tu. Dia ni memang jenis manusia tak serupa bikin gamaknya. Buat kerja pakai kepala lutut.

Hari ini, berlegar - legar dilaman media bercerita pasal kes saman video seks dia bakal dibicarakan pada Januari depan. Kononnya dia yakin dia boleh menang.

Tu sebab dalam kenyataan dia hari ini dia kata dia akan tampil dan memberikan kenyataan apabila tiba masanya nanti. Tu tandanya dia konfiden la tu.

Si Ketua Penipu tu saman blogger Papagomo tu sebab blogger tu keluarkan video hubungan diluar tabiie diantara Si Ketua Penipu tu dengan seorang lelaki.

SH tak pasti la sama ada video tu betul atau tidak. Itu biar pihak mahkamah la yang tentukan. Kes tu dah masuk mahkamah dah pun ye tak.

Yang SH tak fahamnya ialah kenapa Si Ketua Penipu tu tak ambik tindakan undang - undang terhadap isu video seks diantara dia dengan Chinadoll sebelum ini?

Video tu dah disahkan 100% Authentic dan bukannya dicipta oleh sesiapa. Malah, individu didalam video tu juga dikenal pasti sebagai Si Ketua Penipu tu sendiri.

Pakar yang berkaitan mengesahkan 99.99 peratus individu dalam video dengan Chinadoll tu ialah Si Ketua Penipu tu. Baki 0.01 peratus lagi ialah pengakuan.

Andai kata Si Ketua Penipu tu mengaku kata dia memang individu dalam video tu, maka video tu akan jadi 100 peratus benar. Tapi Si Ketua Penipu tu tak mengaku.

Sebaliknya, dia membuat dakwaan kononnya video tu sengaja dicipta oleh Datuk Eskay untuk memburuk - burukkan imej dia dimata rakyat.

Ekoran itu, maka Si Ketua Penipu tu telah membuat laporan Polis mendakwa video tersebut ditayangkan kepada khalayak ramai. Memang patut la dia buat laporan tersebut.

Buat tayangan umum sebegitu memang salah disisi undang - undang. Tapi, kalau buat kerja Haramjadah dalam video tu lagi teruk. Berdosa BESAR!!! Takkan itu dia tak tau?

Soalnya sekarang, kenapa Si Ketua Penipu tu tak nak saman Datuk Eskay jika benar video tu hanya sekadar bahan untuk menabur fitnah dan memburuk - burukkan imej dia?

Kenapa dia tak ambik tindakan yang sama seperti mana yang dia buat terhadap blogger Papagomo yang mendedahkan perkara yang hampir serupa? Kan pelik tu?

Kalau nak difikirkan dari segi logik akal, orang tak pelik kalau lelaki 'balun' pompuan. Tapi orang akan pelik kalau lelaki 'balun' lelaki. Mungkin itu sebabnya.

Si Ketua Penipu tu saman Papagomo sebab blogger tu dedahkan video Si Ketua Penipu tu 'balun' lelaki. Sebaliknya, video yang Datuk Eskay dedahkan, dia 'balun' pompuan.

Tinggal lagi, hukum dia membalun lelaki atau pompuan ni tak de beza beb. Dua - dua pun salah. Dua - dua pun HARAM JUGAK HUKUMNYA!!! Takkan la itu pun Pak Sheikh ni tak tau kot!!! Nampak sangat la jahilnya dia dalam bab agama!!!

2 ulasan:

  1. Selagi ada AG sekarang, aku rasa sebab itu dia yakin sangat. Banyak kes yang dibawa ke AG sekarang banyak yang kalah. Tak tahu lah sebab apa. Nak kata tak pandai undang-undang mustahil lah. Betul adatlah kalau sekali sekala kalah tapi kalau asyik kalah memanjang...kau orang fikir lah sendiri.

    BalasPadam
  2. Memang serupa saya tapi bukan saya... Percayalah nik aziz dan hadi awang...hanya satu ayat tak perlu bersumpah laknat...hahahaha

    Memang serupa tapi bukan spender putih saya..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.