Halaman

Rabu, Ogos 26, 2015

PAS KECEWA, BERSHIT 'KOTORKAN' NAMA PESURUHJAYA!!!

Akibat terlalu terdesak untuk mendapatkan sokong simpati serta dokongan dari PAS, puak - puak BERSHIT ni sampai sanggup menjaja nama orang lain demi kepentingan diri mereka.

Kali ini sasaran mereka ialah Wakil Rakyat PAS merangkap Pesuruhjaya dan juga Timbalan Pesuruhjaya PAS Pahang dimana nama mereka turut dijaja oleh puak - puak BERSHIT tu.

Maka atas dasar itu, penyokong - penyokong PAS Pahang tampil menafikan dakwaan KONONnya Pesuruhjaya dan Timbalan Pesuruhjaya PAS Pahang terlibat dalam program anjuran BERSHIT malam ini.
“Kami mendapat makluman bahawa tersebarnya poster mengaitkan nama Pesuruhjaya dan Timbalan Pesuruhjaya PAS PAHANG Di dalam program ceramah BERSIH 4.0 di Beserah, Kuantan.
“Sedangkan sebenarnya tiada langsung perbincangan atau pun minta keizinan dari tuan empunya badan. Adakah ianya taktik untuk menarik ramai ahli atau penyokong PAS untuk turut bersama di dalam program tersebut?
“Kami tidak nafikan tuntutan BERSIH itu bagus, program ceramah itu juga bagus tetapi kenapa perlu diKOTORI dengan tindakan sebegitu???,”kata facebooker PAS.
Facebooker PAS itu juga turut tidak menolak sebarang kemungkinan bahawa taktik mempergunakan nama tanpa keizinan itu sebagai satu strategi untuk memburuk - burukkan PAS.
“Kesan buruk dan tempias nya akan banyak terkena kepada nama Pesuruhjaya dan Timbalan Pesuruhjaya PAHANG secara khusus dan kepada PARTI PAS secara amnya kerana akan dilihat sebagai orang yang khianat kerana tidak hadir.
“Sudah jelas tanpa perlu bersuluh bahawa pada tarikh tersebut Pesuruhjaya dan Timbalan Pesuruhjaya sudah pun mempunyai program di bawah PAS kawasan Rompin yang jarak perjalanan cukup jauh antara satu sama lain.
“Moga kerja jahat sebegini tidak diteruskan, berpolitiklah dengan matang dan mengikut garis panduan syariat,”katanya lagi.
Sebelum ini, Setiausaha Agung PAS dalam kenyataan medianya sudah memaklumkan PAS tidak akan mengerahkan anggota dan penyokongnya untuk menyertai perhimpunan BERSHIT 4.0 di ibu negara pada 29 dan 30 Ogos ini.

1 ulasan:

  1. sifat amarah permainan setan.tak satupun boleh memandu kebaikan selain hanya menyesatkan.pastinya membawa keburukkan pada apa jua kewajaran sebagai menjadi seorang manusia.manusia la yng berugama, islam yg benar.he he
    dulu bnyak roda2 berputar.semua dianggap sunnah alam.......kg perdamaian buat ragemin 10 pun ada..pembangkang memerintah termaktub ada pun ada...tak ada pun yg berfikiran wajar untuk buat tauladan.masih juga mahu membangsatkan diri yg kian daif tu.
    siapa yg untung ? tung tung dong dong ceeei..pembangkang daif hamba amarah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.