Isnin, Mac 21, 2011

"..Bengong betul la depa ni. Pi Kaitkan nama aku pasai apa???..."

Hahaha!!! Diorang ni cepat betul melatah. Keluar je cerita pasal video seks, masing - masing sibuk nak mempertahankan bontot Si Al-Juburi tu.

Padahal masa awal laporan tu keluar, tak de satu pun laporan tu cerita yang ianya video pasal Anwar melainkan Malaysian Insider.

Tak pasal - pasal je, diorang pun terlibat sama kata individu dalam video tu Anwar Ibrahim. Kena tipu sia - sia je dengan Malaysian Insider tu. Hehehe...

Diorang boleh pakat ramai - ramai menafikan lelaki yang didakwa dalam rakaman video yang melanggan pelacur itu sebagai Ketua Penipu tu.

Kata Nik Nazmi, video tu sengaja direka. Manakala Khalid Gereja pulak kata ianya bukan Anwar Ibrahim.

Konon kata Khalid Gereja tu, ini satu usaha BN untuk memberi persepsi umum bahawa Anwar ni seorang yang tidak bermoral dan tak layak untuk menerajui Negara.

Memang dia tak layak pun Khalid oi. Kalau dia layak, kenapa dia masih berdolak dalih nak bagi sampel DNA dia kepada mahkamah bagi membuktikan kebenaran?

Tak payah la nak pusing - pusing cerita. Semua orang dah tahu dia memang tak layak sebenarnya untuk jadi pemimpin Negara. Nak pulak jadi Perdana Menteri.

Si Tian Chuak pulak kata BN semakin terdesak hendak beralih daripada isu - isu besar kepada serangan peribadi macam ni.

Yang si Ketua Penipu tu buat nak alihkan isu DNA kepada cerita pembunuhan Altantuya bukan sebab terdesak ke Tian Cuak oi?

Dah jelas sangat Anwar cuba mengalih cerita DNA dia kepada benda - benda lain macam menghina mahkamah dan sebagainya. Padahal dia takut kantoi.

Dan persoalan yang perlu diajukan kepada semua pemimpin Pakatan pembangkang tu hanya satu: Diorang dah tengok ke video tu?

Yang semut tahunya, hanya pihak media je yang dah tengok video tu pagi tadi. Bila masa pulak mangkuk hayun ni pergi tengok video tu?

Kalau ye pun nak tipu rakyat, biar la realistik. Jangan sesuka hati je menipu rakyat. Ingat rakyat bodoh macam korang ke? Ceit!!! Pigidah!!!

Ps: Agak - agak, bila la si Anwar tu nak buktikan dia tak bersalah dengan memberikan sampel DNA dia untuk diuji ye?

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping