Ahad, Julai 10, 2011


'Main wayang' ni memang dah menjadi darah daging Si Ketua Penipu yang bernama Anwar Ibrahim ni sejak dari dulu lagi.

Dia sanggup lakukan apa sahaja demi untuk mendapatkan simpati dari rakyat terhadap dirinya. Sama seperti apa yang pernah dilakukan pada tahun 1998 yang lalu.

Kali ini, perkara seumpama itu berulang sekali lagi. Dia mengakui tercedera kerana melanggar sekatan Polis didalam laman twitter.

Laporan juga turut menyatakan bahawa Si Anugay tu telah dibawa ke Pantai Medical Center untuk mendapatkan rawatan.

Siap ada gambar lagi yang diberikan oleh dia bagi mengukuhkan dakwaan yang dibuat. Ini gambar yang mula - mula dikeluarkannya.


Tengok gambar kedua ni pulak. Yang mula - mula tadi tak de bekung leher. Yang ni ada pulak. Tadi tak sakit tengkok, yang ni sakit tengkok pulak.


Yang tadi nampak sakit sangat gayanya. Yang kedua ni siap boleh posing pulak. Punya la nak berlakonnya Si Ketua Penipu ni. Semata - mata nak menipu rakyat, itu la tujuan dia.

Ala, dah nama pun Ketua Penipu. Jadi macam - macam cara la dia buatuntuk nak menipu rakyat Malaysia. Apa, dia ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat ke macam dia? Ceit!!! Pigidah!!!

13 ulasan:

  1. Yg ko dengki sgt pehal? Lantak dia la nk blakon ke apa ke... yg penting Najibulantatuya dan semah singa dah menzalimi rakyat... semua nak naik... sampaikan rambut semah singa pun dah terlebih naik mengalahkan kepala singa...

    BalasPadam
  2. AKU TENGOK MACAM HAJI BAKHIL JE DAH.. MANA LAH SI LABU DAN LABI NI...KAH..KAHH..KAH

    BalasPadam
  3. Itu le ayat 'ko dengki apahal'....bukti memang benar anwar berlakon dan disokong oleh pencacai dia.....

    BalasPadam
  4. tak ada abenda pun isunya. sebenarnya anwar terklimaks teringatkan china doll. dia sebenarnya keletihan sebab tu tutup dengan kain selimut.

    selagi ada lembu-lembu yang sanggup dikeldaikan oleh anwar, selagi itu dia akan berlakon.

    BalasPadam
  5. Mereka bukan tak tau siapa Anwar sebenarnya. Tapi biasa lah. Orang bodoh bukan boleh berfikir panjang. Ikut sahaja.

    Babi yang dimandikan pun mereka kata BERSIH.

    BalasPadam
  6. mmng la anwar tu pandai berlakun, sikit jer tu.. video porno dgn chinese dollkan tgh meletup..anugerah tuhan..kata kak jijah...hahahaha

    BalasPadam
  7. Kah Kah kah ! The oscar awards belong to ANUGAY in his film ANU and ........ doll .

    BalasPadam
  8. Nuar pakai minyak bomoh siam. Semua penyokongnya kena palit. Tu sebab semua penyokong Nuar bodoh macam lembu.



    Salam geng: linkkan http://dtenggara.blogspot.com

    BalasPadam
  9. Tanpa nama kata semua orang susah tapi aku nampak ramai yang pergi Langkawi tu orang Melayu, makin bertambah dari masa ke semasa, pastu bershopping sakan depa, aku rasa bukan ukuran kezaliman, tetapi dengki dengan pemimpin Melayu dan Parti Melayu yang mendapat sokongan majoriti rakyat. Tak baiklah guna nama Islam tapi dengki sesama Islam. Apa punya turrr.

    BalasPadam
  10. hidup rakyat...... jangn jadi cam semut hitam...selalu kena pijak ngan org..
    jgn jadi bodoh oleh pemimpin melayu ...transform sana transform sini..yang transform yang nampak jelas hantu kopek makin memBESAR

    BalasPadam
  11. Mereka ingat yang sokong Anwar tu jer rakyat di Malaysia ni. Konon2 nya mereka lah rakyat. Memang tak tahu malu betul.
    Sedarlah bahawa RAKYAT Malaysia lebih ramai lagi yang membenci pakatan rasuah ni.
    BERSIH yang kotor ini akan menyebabkan sokongan kepada mereka merosot dengan lebih teruk. Masa tu salahkan kerajaan juga lah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping