Rabu, Oktober 12, 2011


Halahai!!! Tak habis - habis Si Nurul Izzah ni nak tarik muka masam macam ni. Lepas satu, satu artikel yang keluar, semuanya membuatkan dia marah.

Dah tak cantik muka dia. Tapi, siapa suruh dia cari pasal dengan orang. Kalau dia tak cari pasal, apa kejadah pulak orang nak buat artikel pasal dia ni.

Yang Datuk Raja Nong Chik pun satu hal jugak. Yang dia pergi cerita kat orang lain pasal Si Nurul Izzah dan Papa dia tak datang Parlimen ni apa pasal?

Diorang baru berangan nak jadi 'Hero' Kampung Baru. Dah dibocorkan pulak rahsia yang diorang berdua tak ambik bahagian lansung dalam isu mengenai Kampung Baru ni.

Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin mengalu-alukan cadangan Pakatan Rakyat untuk membawa isu Kampung Baru kepada Yang di-Pertuan Agong.
"Bawalah. Pada saya, kita dah luluskan di Dewan Rakyat. Sedang menunggu Dewan Negara (mewartakannya). Itu pun hanya 28 orang sahaja yang menentang.  
"Termasuk mereka yang kuat menentang tak hadir semasa pengundian termasuk Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Nurul Izzah.
"Jadi macam mana mereka komited terhadap rang undang-undang ini, atau menentang rang undang-undang itu," katanya dalam satu sidang media.
Kalau diikutkan, wah, bukan main lagi diorang berjanji dengan orang Kampung Baru ni. Nak buat itu la, nak buat ini la. Tapi 'last-last', diorang pun tak datang masa pengundian dibuat.

Lagi diorang nak menyalak - nyalak kat luar mengatakan yang diorang ni ambik berat pasal isu berkaitan Rang Undang - Undang Kampung Baru ni?

Memang dasar manusia tak sedar diri betul la diorang ni. Kalau setakat bercakap diluar, apa guna. Semua orang boleh tabur janji kosong. 

Tapi amanah yang dah diberikan oleh rakyat pun diorang tak mampu nak laksanakan dengan baik. Itu pun diorang menipu jugak.

Inikan pulak nak menunaikan janji - janji kosong tu nanti. Lagi la diorang tak buat. Sekarang, diorang nak bawak isu tu mengadap Yang Di-Pertuan Agong pulak?

Kita tengok. Sejauh mana komitednya diorang nak bawak isu ni kepada DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong. Kalau setakat cakap je, baik tak payah!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. izzah ni sibuk dok layan gambar blue papa dia sampai terlupa nak pi dewan parlimen...

    keja malas...
    muka masam...
    hati perut busuk...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Muko jo cantek, perangai maco setan!!

    BalasPadam
  3. aku rasalah Nurull Izzah nie kaki belit macam papa dia jugak lah..kalau buat bini no 2 aku ok juga nie..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping