Isnin, Disember 05, 2011


Ya!!! Memang itu la hakikatnya. Kalau korang tak nak percaya, itu korang punya pasal. Tapi kenyataannya, Si Wali Terompah ni memang tak percaya pada Si Husam Musang.

Walaupun dia dah tua dan mengalami penyakit, Si Wali Terompah tu kata dia tetap akan bertanding dalam PRU yang akan datang.

Desakan agar Si Wali Terompah tu letak jawatan sebagai Menteri Besar dalam PAU baru - baru ni bukan atas dasar benci pada dia. Tapi sebab orang sayang.

Cuma dia je yang tak sedar diri. Dah 20 tahun memerintah, isu rakyat tak satu pun dia dapat selesaikan. Dari isu airnya, isu tanah, isu kerja dan macam - macam lagi.

Tapi disebabkan dia Gila Kuasa, maka sebab itulah dia tetap akan bertanding walaupun usia dia dah mencapai 80 tahun.
KOTA BARU, 5 Dis – Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata beliau tetap akan bertanding pada pilihan raya umum akan datang.
Nik Abdul Aziz, 80, berkata tidak ada sebab untuk beliau berundur seperti desakan beberapa perwakilan semasa Perhimpunan Agung Umno baru-baru ini.
“Insya-Allah saya akan bertanding lawan Umno. Saya tak kisahpun orang sebut nama saya pada perhimpunan itu,” katanya kepada pemberita hari ini.
Sekali lagi, Si Wali Terompah ni berjaya membuktikan bahawa dikalangan pemimpin PAS tidak ada siapa yang mampu menandingi dia.

Dan dia juga turut memberikan persepsi bahawa PAS sebenarnya adalah sebuah parti yang Ketandusan dari segi kepimpinan muda.

Dasar manusia tak sedar diri macam dia ni yang susah ni. Dah la tu, tak reti bahasa pulak. Umur dah lanjut, berenti je la. Yang dia degil sangat kenapa? Jawatan tu bukan boleh bawak sampai ke kubur pun!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping