Khamis, Januari 12, 2012

Sebahagian anggota ProGay yang menyokong Si Ketua Penipu
Setinggi - tinggi ucapan tahniah Semut ucapkan kepada Si Ketua Penipu tu kerana sudah berjaya menjulang namanya di persada antarabangsa.

Kalau dulu, dia setakat dapat pengiktirafan dan sokongan dari kalangan Gay dan Biseksual di Malaysia je dengan isu Seksualiti Merdeka.

Kali ni, dia turut menjadi idola kepada sebuah Pertubuhan Gay di Negara Filipina pulak yang dikenali sebagai ProGay.

Nasib baik la nama dia ProGay ye tak. Kalau ProGol, lagi suka puak - puak PAS menyokong Si Peliwat ni.

Ternyata, sokongan mereka kepada Si Ketua Penipu tu juga turut membuktikan bahawa mereka mengiktiraf perlakuan seks luar tabiie yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu. Maka memang jelas la Si Ketua Penipu tu memang seorang Peliwat!!!
Manila, Philippines – The Progressive Organization of Gays in the Philippines (ProGay) welcomed yesterday the acquittal of Malaysian oppositionist Anwar Ibrahim on sodomy charges.
Reacting to the judgment of the Kuala Lumpur High Court that Anwar was not guilty of sodomizing his aide Mohammad Saiful Bukhari Azlan, ProGay said it is now time to scrap sodomy laws that were part of British colonial legacy.
“We join the democratic people’s movements in celebrating Anwar’s triumph over the frame-up,“ said Oscar Atadero, ProGay’s human rights officer.
ProGay also sees the legal victory as a positive step for lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) rights in Malaysia.
ProGay noted that even as the Philippines has no sodomy law, politicians and court justices are attacked with allegations of homosexuality for political gain. (Marvyn N. Benaning) – tempo.com

1 ulasan:

  1. Ketua Penipu tu perangainya spt MADEY, NAJIBUL, dll... orang yg dok kebas duit rakyat - skandal2 bmf, pkfz, scorpe, cincing berlian bini, nfc, .... , orang subahat dengan kes pembunuhan tragis lg misteri memali, altantuya, beng hock, sarbini, ......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping