Sabtu, Mac 03, 2012


Siapa dapat jawab soalan dibawah ni akan menerima sesi kaunseling selama 3jam pada pukul 2pagi di bilik Si Badrol secara peribadi. Jangan lepas kan peluang. Tak selalu ada sesi kaunseling macan ni!!! Hehehe...
Perak Today menulis mengenai latarbelakang si Badrul Burit. Rupanya pemegang doktor falsafah dalam perundangan ini adalah hasil dari usaha kerajaan BN bawah Dato Harris. Tak bersyukur punya ustad. Bacalah sepenuhnya di sini.

Tapi yang kami tertanya-tanya adalah bila membaca bahagian berikut:
Beliau dilahirkan di Tawau Sabah dan berkahwin dengan isteri pertama Zumrah dan mereka mempunyai enam orang anak. Isteri keduanya seorang janda, Harlina Zainuddin 40 dan mereka berkahwin pada Oktober 2010 di dalam satu majlis ringkas di Ampang, Selangor.
Zumrah Husni (gambar di atas) adalah maklumat yang konsisten. Tapi bila pula datangnya Harlina Zainuddin?

Asiah Abu Bakar yang dikahwini pada tahun Nov 2003 di Sri Damansara, dibiar tanpa nafkah lepas dapat anak Disember 2004 dan dihempuk tahun Sept 2005? Sila ke The Unspinners sini.

Maklumat terakhir kami perolehi adalah Asiah Abu Bakar yang berasal dari Tuaran Sabah masuk Islam pada tahun 1999. Asiah yang nama asal Irene Antakin ada 4 anak dan dapat di kesan berada di Pulai Johor.

Ina Fiona yang dikahwini pada bulan November 2011 ada gambar (diatas).

Rupanya setahun sebelum itu, dia dah ada burit baru bernama Harlina Zainuddin. Kini adakah Zatiwani satu lagi burit baru untuknya.

Masaalahnya adakah dia masih ada empat isteri atau tinggal berapa? Atau dia tak peduli hukum ini semua? Maklumlah kaki burit!
Categories: , , ,

7 ulasan:

  1. osstadd ni pun mungkin dah tak ingat berapa orang bini dia ada. semua dia tibai---anak dara, janda, bini orang. gila punya manusia

    BalasPadam
  2. Berapa ramai Ostad Hipokrit terutama dari PAS & PKR? Berjanggut & berkopiah tetapi perangai Masya-Allah. Kalau jadi pemerintah, alamat hancur Islam di Malaysia ni.

    BalasPadam
  3. Ustaz yang suka maki hamun orang lain, Allah bayar cash awal-awal lagi. Sendiri buat, sendiri tanggung, jangan nak salahkan orang lain

    BalasPadam
  4. Sedihhh....inafiona

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping