Sabtu, Mac 03, 2012


Ini satu lagi perangai buruk yang ada pada pemimpin Pakatan Pembangkang ni. Dah la dia buat hal dengan orang, lepas tu dia nak lepas tangan pulak.

Macam Si Badrol ni. Nama je dia Ostad yang KONONnya nak membantu wanita tu menyelesaikan masalah. Tapi sebaliknya, dia memperbanyakkan lagi masalah.

Dia ditangkap berkhalwat dengan wanita tu, dah satu hal. Lepas tu dia berbohong pulak kata yang dia kena pukul dengan 20 orang lelaki.

Dah la orang pompuan tu nak bercerai dengan suami dia dan kes tu pun dah naik mahkamah. Sekarang, kemungkinan pulak pompuan tu akan digantung kerja.

Tak ke naya namanya tu. Semua ni berpunca dari perangai buruk seorang lelaki yang bergelar Ostad tu. Tak pasal - pasal je pompuan tu bakal kehilangan segala - galanya.

Tu belum dikira dia hilang keluarga dan maruah diri lagi tu. Persoalannya sekarang, apa yang Si Badrol ni nak buat? Pompuan tu dah serahkan segalanya pada dia.

Bukan setakat serahkan jiwa raga je. Malah dengan kerja - kerja dia sekali. Takkan Si Badrol tu nak lepas tangan macam tu je!!! Dia dah dapat sedap, hampas pulak nak ditinggalkan? Agak - agak la wei!!!
Kolej Komuniti Rompin sedang menunggu laporan siasatan kes khalwat Watiwani dan Badrolamin di hotel Swiss Garden daripada Jabatan Agama Islam Pahang. Watiwani merupakan seorang juruteknik yang bertugas di Kolej Komuniti Rompin.

Watiwani dikatakan mengalami masalah rumahtangga sejak beliau mengenali Badrolamin. Prestasi kerjanya pun terjejas apabila kerap mengambil cuti sakit.

Pihak pengurusan kolej Komuniti telah beberapa kali menghantar surat amaran kepada Watiwani supaya tidak kerap mengambil cuti sakit untuk tujuan menyertai parti politik. 

Watiwani pernah meminta cerai daripada suaminya oleh kerana masalah rumahtangga sejak mengenali Badrolamin.
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. Aku percaya100% ... lepas nih kalau pempuan tuh betul betul hilang pekerjaannya UMNO.yang akan dipersalahkan... Naaib engkaulah Umno.wehh!!

    BalasPadam
  2. ni dah jadi kes maarof la plak...kemurungan akibat politik,ambil cuti mc...badrol kena tanggung la kesusahan pmpuan tu klo betul dia dibuang kerja lepas ni...jgn lepas tangan,ni kes salah laku penjawat awam.sendiri buat sendiri tanggung.

    BalasPadam
  3. Ustaz ni patut potong je konek dia habis cerita.

    BalasPadam
  4. Apabila Islam dipergunakan untuk nafsu dunia. Ramai manusia mempergunakan hukum Allah SWT untuk menghalalkan perkara yang jelas dicela demi kepentingan diri sendiri, lebih hebat apabila demi kuasa politik. Kalimah Allah SWT sendiri sanggup dijual, inikan pula maruah seorang perempuan.

    BalasPadam
  5. Apabila Islam dipergunakan untuk nafsu dunia. Ramai manusia mempergunakan hukum Allah SWT untuk menghalalkan perkara yang jelas dicela demi kepentingan diri sendiri, lebih hebat apabila demi kuasa politik. Kalimah Allah SWT sendiri sanggup dijual, inikan pula maruah seorang perempuan.

    BalasPadam
  6. Apabila Islam dipergunakan untuk nafsu dunia. Ramai manusia mempergunakan hukum Allah SWT untuk menghalalkan perkara yang jelas dicela demi kepentingan diri sendiri, lebih hebat apabila demi kuasa politik. Kalimah Allah SWT sendiri sanggup dijual, inikan pula maruah seorang perempuan.

    BalasPadam
  7. agak2 la kalau hudud dijalankan jadi macam mana?

    BalasPadam
  8. Ini sah-sah salah umno lagi ni...umno yang rancang supaya ostaz tu bersedap2 dengan bini orang...ya la, bini orang tak byk tanggung jawab...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping