Selasa, Ogos 14, 2012


Halamak!!! Apa nak buat ni? Macam mana pulak Si Karpal Whilchar tu boleh kena 'sound' dek Nik Aziz ni? Bukan ke Si Karpal tu maksum ke?

Bukan ke sebelum ni, Si Karpal dah suruh Tun Salleh Abas tolong sekolahkan puak - puak Parti Angguk Saja tu pasal Perlembagaan Negara?

Jadi, kenapa pulak Si Nik Aziz ni nak mengamuk tak tentu arah ni? Apa pasal dia naik meroyan dan memberi amaran kepada puak - puak DAPigs? Ke dia ponteng kelas?

Mungkin selama ni, Si Karpal tu kuat sangat bercakap dan lantang sangat mempertikaikan Hukum Islam tu kot. Mungkin jugak Si Nik Aziz ni terasa macam dia diperbudak - budakkan.

Kalau dikalangan puak - puak PAS, diorang dah memang diberikan arahan yang cukup jelas iaitu dengan menutup mulut masing - masing dalam isu berkaitan dengan Hudud ni.

Soalnya, kenapa pulak diorang kena tutup mulut sedangkan diorang sering mendabik dada mengatakan yang diorang ni pejuang Islam?

Takkan la pejuang Islam takut nak bangkit dan bersuara menentang puak - puak DAPigs tu kot!!! Tu pejuang menda kejadahnya.

Nampak sangat la yang diorang ni memang lebih sanggup menjadi 'Syaitan Bisu' kepada DAPigs dari terus mempertahankan Hukum Islam tersebut di Malaysia ni.

Tapi nak buat macam mana ye tak. Dah memang itu pun taraf diorang ni. Setakat jadi Pak Angguk Saja je dalam Pakatan Pembangkang tu. Kalau jadi Pak Angguk, mana boleh bersuara. Itu pasal la diorang semua kena tutup mulut!!!
KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat meminta mana-mana pemimpin DAP yang tidak bersetuju dengan pelaksanaan negara Islam termasuk hukum hudud supaya tidak mengeluarkan perkataan ‘cacian’.


Nik Aziz bagaimanapun  berkata, beliau boleh menerima tindakan Pengerusi DAP Karpal Singh yang menentang pelaksanaan hudud kerana ia secara tidak langsung  memberi kefahaman kepada orang ramai khususnya masyarakat bukan Islam.

“Saya setuju, biar (Karpal) bising, dari bising itulah orang akan faham, tetapi jangan sampai  mencaci,” katanya ketika ditemui di pejabatnya hari ini.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Dalam kita dok syok..... cacian dan kenyataan karpal Singh tu sebenarnya ditujukan kepada seluruh bangsa Melayu Islam ....tak kira fahaman politik ..... ia adalah suatu amaran dan cabaran secara tak lansung dari Karpal(DAP) kepada Melayu dan Islam di Malaysia. Karpal Singh secara sengaja mencabar kita orang Melayu Islam di Malaysia ni dan ingin melihat reaksi pemimpin negara kita....walaupun pemimpin kita dan PAS berbeza pandangan politik namun dari sudut dan perjuangan Islam ,,,kita bangsa Melayu sepatutnya selari dan selaras.....Jangan kita berdiam diri bila saudara kita di lanyak....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping