Ahad, Ogos 12, 2012


Itu juga satu persoalan yang timbul ekoran daripada pendedahan yang dibuat sebelum ini. Kenapa puak - puak PAS ni susah sangat nak terima kebenaran?

Adakah Kebenaran itu terlalu pahit untuk mereka telan sehingga mereka sendiri nak termuntah tetapi takut nak mengakuinya?

Rata - rata kalau kita tanya pada pengikut PAS sendiri, mereka mengakui bahawa DAPigs merupakan sebuah parti yang memang cukup Anti dengan Islam.

Mereka yang memulakan gerakan Islamphobia di Malaysia dan sering memburuk - burukkannya dikalangan masyarakat.

Malah, ahli - ahli PAS ini juga turut mengakui bahawa DAPigs memang merupakan musuh Islam yang jelas, terang dan nyata. Tak perlu lagi nak dinafikan perkara tersebut.

Tetapi, malang bagi mereka ialah apabila pemimpin - pemimpin mereka yang berada diatas hanya menjadi Pak Angguk Saja kepada parti Ultra Chauvinis tu.

Mereka sendiri jelas kecewa dengan pendirian serta sokongan yang tak berbelah bagi yang ditunjukkan oleh pemimpin mereka itu.

Seolah - olah, bagi mereka, DAPigs menjadi cukup maksum dan tidak boleh ditegur lansung oleh pemimpin - pemimpin lain terutama sekali dari kalangan pemimpin PAS sendiri.

Jadi, bagaimana mungkin PAS mampu mendabik dada mengatakan yang mereka ni pejuang Islam sedangkan bila mereka berdiri dihadapan DAPigs, kaki semua terketar - ketar belaka?

Perkara ini yang memalukan ahli - ahli tegar PAS dan mereka yang mula mahu mengenali parti tersebut. Mereka mula berasa ragu - ragu.

Bukan setakat sokongan tanpa berbelah bagi yang ditunjukkan oleh PAS terhadap musuh Islam tu sahaja yang dipersoalkan mereka. 

Malah kepimpinan PAS pun turut menjadi persoalan jugak. Adakah pemimpin PAS yang ada hari ini semuanya jenis pengecut dn penakut belaka?

Kalau zaman Ustaz Fadhil Noor dulu, mereka tetap berdiri teguh untuk melaksanakan Hukum Islam dan mendirikan Negara Islam di Malaysia. Tak kira la kalau ianya dibentak oleh DAPigs sekali pun!!! Tapi pemimpin PAS sekarang ni semuanya Pondan Belaka!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. PAS ibarat Mustashim...si pengkhianat Islam yg bersekongkol dgn kafir harbi Mongol untuk menghancurkan pemerintah Islam semata2 menginginkan kuasa...akibat kemaruk kuasa si munafik ini menyebabkan kehancuran empayar Islam dan jajahan Islam ditakluki dan dinodai oleh sikafir harbi...dan bagaimana nasib si pengkhianat? Dia dipancung dgn hinanya oleh teman sekongkolnya sikafir harbi Mongol setelah berjaya menjatuhkan kerajaan Islam....semoga Malaysia tidak menerima nasib serupa akibat pengkhianatan PAS yg bersekongkol dgn kafir harbi DAP untuk merebut kuasa drpd UMNO...nauzubillah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping