Isnin, November 05, 2012


Punya la banyak dewan serba guna, bilik - bilik persidangan dan jugak dewan - dewan yang disediakan oleh pihak tertentu, gereja jugak yang menjadi pilihan.

Mungkin disebabkan itulah yang membuatkan Si Nurul Izzah ni teruja memberikan tazkirah tersebut sehingga sanggup menghina Hukum Islam.

Keterujaan Si Nurul Izzah tu la yang menyebabkan dia telah menghalalkan Umat Islam untuk melakukan perbuatan Murtad.

Bagi Nurul Izzah, Hak Kebebasan Agama ini adalah untuk semua rakyat Malaysia tanpa mengira bangsa. Kiranya, setiap rakyat ada Hak untuk memilih agama mereka sendiri.

Dan sewajarnya, kata Nurul Izzah, perkara tersebut tidak terkecuali bangsa Melayu yang majoritinya Umat Islam di Malaysia ini.
SUBANG JAYA: Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar menegaskan bahawa sebarang peruntukan undang-undang berkaitan kebebasan beragama harus dilaksanakan secara adil tanpa mengira agama termasuk Islam.


Kata beliau, seharusnya tidak wujud sebarang desakan beragama sehingga membezakan antara agama Islam dan agama lain.

“Tiada desakan dalam beragama...mana boleh kita kata ‘maaf ini (kebebasan beragama) hanya untuk bukan Islam sahaja’, ia seharusnya dilaksanakan sama rata,” katanya ketika menjadi panel forum'Islamic State: Which version; Who’s responsibility?’ anjuran Gereja Full Gospel Tabernacle di Subang hari ini.
Dalam erti kata mudahnya, Si Nurul Izzah ni nak kata yang umat Islam pun perlu diberi hak sama ada dia nak keluar dari agama tersebut jika dia mahu.

Nah!!! Apa hukum yang PAS nak keluarkan bagi menjelaskan perkara ini kepada rakyat? Adakah mereka akan bersetuju dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Nurul Izzah tu?

Adakah mereka akan membiarkan sahaja Si Nurul Izzah tu menjaja ajaran sesat yang memang terang, jelas dan nyata bertentangan dengan agama Islam?

Atau, adakah puak - puak Parti Angguk Saja tu lebih sanggup untuk berpeluh tubuh dan berdiam diri seperti mana yang telah mereka lakukan sebelum ini?

Kalau setakat nak tutup mulut je, baik tak payah nak dabik dada kata diorang ni pejuang Islam!!! Kalau dengan Chua Soi Lek, bukan main lagi. Siap hantar Memorandum. Takkan la dengan Si Nurul Izzah ni diorang kecut telur pulak kot!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. kerana nak mendapatkan sokongan dari kaum yang bukan islam dia sanggup menggadaikan ugama[islam]nya sendiri.NA'UZUBILLAHIMINZALLIK.

    BalasPadam
  2. Nurul izzah cakap kurang pengalaman, dia main sembur ajee!....bengak.

    BalasPadam
  3. cakap bukan kerana lillahitaala, cakap kerna NAK NAMA.

    BalasPadam
  4. Ramalan feng shui anwar di halau dari amerika sharikat sebab rancangan nya tak MENJADI.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping