Berita Pahang

Isnin, Januari 21, 2013


Apa yang nak dibanggakan sangat bila Si Ketua Penipu tu menang kes saman dia ke atas Utusan Malaysia hari ini? Apa yang membuatkan puak pencacai Pakatan tu suka sangat?

Sekadar diorang dapat buktikan yang Si Ketua Penipu tu tak bersalah? Sekadar dapat mencemar imej akhbar rasmi Melayu tertua di Malaysia?

Setakat itu saja ke yang boleh membuatkan diorang berkokok lebih kuat dari seekor ayam jantan yang baru bangun tido? Tak masuk akal lansung.

Walaupun Si Ketua Penipu tu menang kes saman dia hari ini, itu tidak membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu bukan seorang pejuang Pro LGBT.

Jika benar dia bukan seperti apa yang dilaporkan didalam akhbar, maka Si Ketua Penipu tu perlu jelaskan kepada rakyat pendirian dia yang sebenarnya.

Kalau setakat saman je, masih belum dapat menjelaskan pendirian dia terhadap gerakan tersebut. Hah! Macam pernah dengar je ayat tu kan.

Ayat tu sebelum ni ditujukan kepada Datin Seri Rosmah Mansor dimana Si Ketua Penipu tu kata Datin Seri Rosmah perlu menjelaskan dakwaan Deepak kepada rakyat.

Jadi, sekarang ni Si Ketua Penipu tu perlu mengeluarkan satu kenyataan rasmi secara jelas bagi menjawab persoalan rakyat. Adakah dia seorang penyokong LGBT?

Itu sahaja soalannya. Tak payah la puak - puak pencacai Pakatan Pembangkang tu nak bangga sangat dengan apa yang berlaku hari ni. Yang pasti, Si Ketua Penipu tu perlu buat kenyataan tersebut. Kalau tidak, tak payah la banyak cakap la!!!
KUALA LUMPUR - Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini membuat keputusan memihak kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam kes saman fitnah RM50 jutake atas Utusan Melayu (Malaysia) Bhd dan ketua pengarangnya berhubung artikel berkaitan temu bualnya yang disiarkan oleh BBC tahun lalu.

Hakim Datuk V T Singham mengarahkan kos sebanyak RM45,000 dibayar kepada Ketua Umum Pakatan Rakyat itu.

Mahkamah juga menetapkan 15 Februari ini untuk menentukan ganti rugi kepada Anwar.

Anwar dalam Twitternya berkata, "alhamdulillah: Hakim VT Singam pertahankan kebebasan badan kehakiman dan media. Tegas menolak fitnah Utusan milik Umno kerana tuduhan palsu saya menyokong homoseksualiti."
Ps: Kalau sekadar dia pakai tasbih keliling tengkuk tu pun orang tak percaya yang dia alim, inikan pulak kalau setakat dia menang kes saman!!!

Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Bahalol itu menandakan umguk lembu penipu betul2 manusia dalam umguk makan nasi kangkang bini bahalol tak habis

    BalasPadam
  2. tengok laa..

    kalau menang, hakim adil la, mahkamah tidak bias la..

    cuba kalau kalah..habislah hakim dan mahkamah kena makihamun

    BalasPadam
  3. Setuju....dia perlu jawap kepada semua adakah dia seorang GAY.Ini asyik dok suruh orang jawap dia sendiri pun kena jawap juga.
    Nak tanya soalan yang senang je yang mana dia kena jawap..." Kenapa semasa di MCKK dia diberi gelaran DAPUR? " Jawap le yeop Nuae ooiiii....rakyat nak tau jugak.

    BalasPadam
  4. Kat dunia terlepas le tapi kat akhirat nanti terbentang luas tak leh nak sembunyi apa2 pun. Bertaubat la sebelum terlambat

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping