Sabtu, Januari 05, 2013


Kalau suruh sesiapa pun dalam dunia ni tak kan mampu diorang nak ketawa bila dengar lawak monyet yang dibuat oleh puak - puak DAPigs tu.

Sebab semua orang tau apa agenda sebenar diorang. Hanya sekadar nak menutup kemaluan diri sendiri. Itu sahaja. Lawak macam ni mengalahkan GAMPANG Style.

Tujuan diorang cukup jelas. Tak perlu lagi ianya nak dipertikaikan dan tak perlu nak dibahaskan panjang - panjang. Memang diorang dah kantoi buat lawak Bangang.

Orang bukan tak tau taktik puak - puak DAPigs tu. Bila diorang tak boleh nak jawab isu besar macam skandal tanah dan perkauman dalam parti tu, mula la diorang cari helah.

Salah satu caranya ialah dengan buat lawak tahap BABI macam ni. Itu pasal la kenyataan yang dikeluarkan oleh DAPigs hanya dianggap sebagai lawak BABI! Memang itu je taraf puak - puak DAPigs Kafir Harbi ni!!!
KUALA LUMPUR: Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Ibrahim Ali menyifatkan dakwaan berlaku kesilapan dalam keputusan pemilihan anggota jawatankuasa pusat (CEC) DAP baru-baru ini dengan menampilkan kembali Zairil Khir Johari sebagai satu 'joke of the year' (jenaka terbesar untuk tahun ini).
Sebaliknya, Ibrahim berkata tindakan parti itu berbuat demikian hanyalah untuk mengaburi mata rakyat sekali gus menafikan dakwaan bahawa DAP sebuah parti yang rasis.
"Macamana lepas keputusan (dah dibuat), kata tiada orang Melayu menang, bila orang bising-bising, bila dikira semula, ada pula yang menang. Saya rasa itu joke of the year,
"Sekarang nak tunjuk ada orang Melayu (dalam parti) selepas kira semula, Jadi perkiraan yang pertama dulu tidak betul," katanya pada satu sidang media di sini sebentar tadi.
Malah, beliau yang juga Ahli Parlimen Pasir Mas itu turut mempersoalkan kebolehan parti dominan Cina ini untuk memerintah negara sedangkan perkara kecil sebegitupun tidak mampu ditanganinya.
"Dia sering persalahkan SPR kononnya tidak betul, tidak telus, macam-macam isu dengan pengundi yang berjuta, dia yang mempunyai 2600 (perwakilan sahaja) bilang undi pun tidak betul, macamana nak jadi pemerintah?," soalnya dengan sinis.
Ps: Sebelum ni, diorang sibuk buat Ubah Style. Rupanya sekarang ni dah jadi GAMPANG Style. Hebat!!! Memang kena sangat la tu!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. GAMPANG STYLE FROM DAP http://www.youtube.com/watch?v=BMGfsWgIujkANG

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping