Isnin, Januari 21, 2013


La!!! Makwe Si Mahasewel ni ada buat dosa ke? Apa yang dia buat sebelum ni boleh dianggap sebagai satu dosa besar gamaknya dikalangan Pakatan Pembangkang.

Bukan ke sebelum ni Si Bawani tu kata dia tak de buat apa - apa. Dia kata dia hanya meluahkan pandangan peribadi dia je. Jadi, buat apa dia cari Si Nik Aziz ni?

Kalau dia tak buat salah, menda kejadah pulak dia pergi mengadap Si Nik Aziz tu? Biasanya, orang yang buat salah je pergi mengadap Si Nik Aziz ni untuk cari pengampunan.

Tapi, heran jugak ek. Kenapa semua orang yang ada buat salah perlu jumpa Si Nik Aziz ni? Dia boleh buat semua kesalahan tu hilang ke?

Lebih kurang macam buat 'Confession' la pulak ye tak. Dah tiru budaya agama lain dah ni. Ke sekarang ni PAS pun dah mengasimilasikan Kristianisasi?

Menjadi kebiasaan buat penganut agama Kristian ni berjumpa dengan paderi untuk buat 'Pengakuan'. Adakah itu jugak yang diaplikasikan oleh Si Nik Aziz ni?

Hah! Macam mana? Ada sesiapa yang boleh jelaskan perkara ni tak? Kalau boleh, tolong la cerita sikit. Apa ke halnya Si Bawani ni jumpa dengan Nik Aziz tu? 

Dah tak de orang lain ke dia nak mengadu? Kenapa Si Bawani tu tak pegi jumpa dengan Si Ketua Penipu tu? Dia tak percaya ke dengan Si Ketua Penipu tu? Ke dia takut? 

Nampak sangat la Si Ketua Penipu tu memang tak boleh pakai ye tak. Apa - apa pun, orang pegi jumpa Si Nik Aziz tu jugak. Yang Si Ketua Penipu tu, kalau pergi jumpa, dapat penyakit je la!!! Pun ada hati nak jadi Perdana Menteri konon. Ciet!!! Pigidah!!!

Jangan heran beb kalau Keling Sosialis Bawani tu pergi mengadap Pok Nik untuk mohon restu.. Kan Pok Nik tu dah jadi macam tukang penghapus dosa dalam Pakatan...

Kalau korang ingat lagi.., dulu Elizabeth Wong pun mengadap Pok Nik lepas kantoi berzina dan bergambar telanjang..

Teoh Ni Ching pun menyembah Pok Nik lepas kena maki bagi tazkirah dalam Masjid..

So sekarang ni giliran Bawani lah pulak.. Confirm lepas ni cai-cai Pas jadikan anak keling tu sebagai ikon hak bersuara dorang..

Hebat betul Pok Nik kan dalam menyucikan dosa puak-puak kafir tu.. Tapi setakat hebat jadi kaldai tunggangan je lahh...

Pok Nik tak tahu yang kafir sedang gunakan dia untuk meraih keuntungan politik dorang.. Kesiannnn Pok Nik.., dah tua-tua pun kena tipuu... Huhuhu...
 - SUMBER
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Mat Semut kerana Gula21 Januari 2013 pada 2:30 PTG

    Depa ingat Nik Aziz tu Imam Besar Umat Islam di negara ni.

    Sebab itulah puak Al Kafirun ni hanya pakai apa yang dia cakap.

    Maka bertambah angkuh dan riaklah lagi yang telah melakukan onar kepada seluruh umat Isle di negara ini.

    BalasPadam
  2. dah lah sesat lagi menyesatkan. semoga diberi hidayah hendakNya. Kesian bila dah berusia begini masih lagi keliru dengan bisikan syaitan dan iblis...

    BalasPadam
  3. hanya allah yg maha mengetahui.........maka, siapa kita nak mengukur "keislaman"seorg insan. semoga anda semua di beri hidayah............

    BalasPadam
  4. jangan sampai ketaksuban kita kepada parti tertentu...maka kita melahap fitnah bagai makanan lazat. seorg yg benar2 islam.........akan menjaga kata2 nya.......akan menjaga kelakuannya........

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping