Sabtu, Februari 16, 2013


Ini nasihat ikhlas dari SH buat semua pemimpin - pemimpin PAS yang ada kat luar sana tu. Sudah - sudah la nak menipu diri sendiri. Tak de faedahnya kalau diorang buat macam tu.

Sampai bila diorang nak sembunyikan kemarahan yang telah dibangkitkan oleh Si Biawak DAPigs tu sebelum ini? Selama mana diorang dapat simpan semua tu?

Kot kalau diorang sendiri kecut perut nak mempertahankan kesucian Islam, takkan la sampai ahli pun terpaksa ikut jejak diorang jugak jadi pengecut kot? Agak - agak la weih!

Kalau setiap ahli, setiap penyokong PAS yang bangkit dan membantah desakan Si Biawak Guang Eng tu nak dikenakan tindakan, macam mana diorang nak mempertahankan Islam?

Kalau dah tiap - tiap ahli yang turut serta dalam demo bantahan yang dibuat sebelum ini dinafikan oleh parti sendiri, jawabnya berkubur la perjuangan Islam PAS.

Buat penat aje la pemimpin - pemimpin PAS sebelum ini beria - ia mematahkan tulang rahang bersuara untuk menegakkan Islam sedangkan dengan DAPigs pun diorang takut.

Yang herannya, diorang dah kata akan ikut keputusan yang dibuat oleh Majlis Syura. Tapi, yang dok pertikaikan pasal ahli nak berdemo tu pasal apa?

Salah ke ahli - ahli tu nak bangkit mempertahankan kesucian agama Islam? Berdosa besar ke diorang bila cuba nak memperjuangkan Islam dari jadi bahan hinaan DAPigs? Acer korang pikir tengok. Betul ke tidak apa yang diorang buat sebelum ni!!!
GEORGE TOWN: Sekumpulan anggota PAS dan badan bukan kerajaan (NGO), Jaringan Muslim Pulau Pinang (JMPP) pada Jumaat mengadakan perhimpunan bagi mendesak pemimpin pakatan pembangkang menarik semula keputusan membenarkan orang bukan Islam menggunakan kalimah Allah dalam Bible versi bahasa Melayu.
Bantahan secara aman itu berlangsung kira-kira 30 minit selepas solat Jumaat di hadapan Masjid Sheikh Eusoff di Jalan Datuk Keramat di sini.
Kumpulan berkenaan turut membakar akhbar keluaran kerajaan negeri, Buletin Mutiara sebagai simbolik menolak Lim Guan Eng sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang yang bertanggungjawab memulakan isu kontroversi itu.
Pengerusi Tetap PAS kawasan Tanjong, Zaidi Abu Bakar menyelar kepimpinan tertinggi PAS yang didakwa terus bersekongkol dengan DAP dan PKR yang terang-terangan tidak menghormati keputusan Majlis Syura Ulama PAS yang memutuskan kalimah Allah adalah hak eksklusif umat Islam.
"Mengapa Datuk Nik (Abdul) Aziz (Nik Mat) (Mursyidul Am PAS) pergi melawat Karpal (Singh)(Pengerusi DAP) baru-baru ini? Untuk berdakwah? Beliau menunjukkan contoh tidak baik kepada ahli PAS kerana dia (Karpal) secara jelas menghina perjuangan PAS dengan meminta majlis syura menukar pendirian mengenai isu itu," katanya kepada pemberita. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping