Selasa, Mac 26, 2013


Apa la nasib dengan Bapak Si Saiful ni ye. Dah la sebelum ini puak - puak Pakatan Haramjadah tu tuduh dia sebagai seorang yang ketagih berjudi.

Dah sekarang ni, dia pulak kantoi jadi boneka kepada Si Ketua Penipu ti. Dan perkara tersebut didedahkan sendiri oleh bekas anggota peguam Si Ketua Penipu tu sendiri.
KUALA LUMPUR 26 Mac - Bekas pembantu kepada peguam bela Datuk Seri Anwar Ibrahim, Yuktes Vijay telah menulis kesinambungan awal (prequel) kepada surat terbuka keduanya mengenai ketua pembangkang dalam isu sodomi. 
Ini susulan surat pertama Yuktes yang telah didedahkan pada 11 Mac lalu. Prequel kepada surat kedua Yuktes itu didedahkan melalui portal, freemalaysiatoday.com. 
Dalam prequel itu, Yuktes mendakwa bahawa Anwar menjadikan bapa Saiful Bukhari, Azlan Md. Lazim sebagai 'jurucakap'. 
"(Anwar) bercakap apa yang dikehendakinya menerusi Azlan," katanya dalam prequel surat itu. 
Malah, Yuktes turut mendakwa beliau mengetahui individu yang diberi tugas untuk menyiapkan kenyataan media Azlan dalam sidang akhbar baru-baru ini di mana dia mendakwa kes liwat terhadap Anwar adalah satu fitnah dan konspirasi. 
"Siapa yang menyediakan kenyataan media untuk Azlan membacanya di dalam sidang akhbar? Dan saya tahu siapa yang menulisnya, Datuk Seri," tegas Yuktes menujukan kata-kata itu kepada Anwar. 
Selain itu, beliau turut membangkitkan fakta bahawa Azlan baharu sahaja menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) sedangkan dia didakwa kononnya telah menjadi penyokong PKR sejak 1999.
Nah!!! Sekali lagi SH nak jugak tanya soalan ini kepada Si Ketua Penipu tu. BILA DIA NAK AMBIK TINDAKAN? Kalau selalunya, cepat benor dia saman.

Tapi ini, dah banyak kali dah orang buat pendedahan demi pendedahan, dia buat tak tau pulak. Diam pulak dia. Apa pasal? Kenapa dia tak saman?

Bukan setakat rakyat mempersoalkan tindakan saman tu sahaja, malah rakyat jugak tertanya - tanya, kenapa tak de orang tampil dan buat penafian?

Pendedahan ni dibuat oleh bekas anggota peguam Si Ketua Penipu tu. Jadi, kenapa tak de lansung peguam - peguam tu tampil dan menyatakan bahawa kenyataan Yuktes tu palsu?

Mana perginya Si Tipah Koyak? Mana perginya Surendran? Mana perginya Sivarasa? Dan yang paling utama, ke mana hilangnya Si Karpal Whilchar tu sendiri?

Kenapa orang - orang ni tak tampil dan mempertahankan anak guam mereka yang sedang berhadapan dengan tuduhan tersebut? Takkan diorang nak diamkan diri pulak?

Atau adakah diorang sendiri yang terlibat secara tidak lansung dalam pendedahan yang dibuat oleh Yuktes ni? Adakah diorang yang suruh Si Yuktes tu dedahkan semua benda tu?

Kita kena ingat!!! DAPigs memang ada semua dokumen dan kenyataan penuh Si Ketua Penipu tu terlibat dalam aktiviti meliwat. Cuma diorang tak nak pecah rahsia je lagi.

Diorang semua tengah tunggu waktu yang sesuai untuk buat pendedahan tu. Kalau didedahkan sekarang, hilang la liabiliti diorang untuk menjahanamkan Si Ketua Penipu tu. Habis la peluang diorang nak rampas Negara kelak!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Aku dah letih dengar cerita anwar ni...biar lah dia nak buat apa pun, dia bukannya perintah malaysia pun...BIJAN aka najib yg duk perintah Malaysia ni nape tak nak saman org yg tuduh dia skandal dgn Altantuya...mana lebih tercemar maruah Perdana Menteri ke bekas Tim.PMenteri??? @ mana lebih penakut PM Malaysia @ ex TPM????

    BalasPadam
  2. Sekurang - kurangnya Datuk Seri Najib berani jugak angkat sumpah dalam Masjid. Anuwar apa pun tak berani buat... Kalau suruh menipu, boleh la...

    BalasPadam
  3. tu laa yang aku hairan selama niii,, komen berani,, letak id x berani,, dah jadi dasar pukul curi agak nya,,

    BalasPadam
  4. Seorang pemimpin berhemah tidak akn tergamak utk menyaman rakyat bawahannya. Di mana kewibawaan seorang yang berkapasiti sbg pemimpin no.1 negara jika sanggup menyaman seseorng yg cuma brjawatan sbg PI. kesanggupan bersumpah utk menafikan telah meletakkan diri sbg seorang yg bermaruah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping