Khamis, Mac 28, 2013

Cuba check belakang Si Nurul Izzah ni.
Mana tau kot ada 'Tangan Ghaib' tengah meraba... HeHeHe...
Hadeh!!! Dah kantoi dah Si Ciputdin ni rupanya. Dia sebelum ni konfiden sangat nak mendedahkan identiti pelakon seks yang sama muka dengan Si Nurul Izzah tu.

Sekali tak pasal - pasal dia dah salah orang. Sekarang, dah dia pulak yang menggelupor nak elakkan diri dari disaman oleh wanita terbabit. Hah! Baru dia tau bahana menabur fitnah terhadap orang. Sekarang, Baru la Padan Muka Dia!!!
"Saya malu gambar saya dipergunakan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab sanggup memapar disana sini macam saya tak ada harga diri", ujar gadis berkenaan yang sedih dengan apa yang menimpanya.


Gadis berkenaan telah memohon dan merayu kepada orang ramai agar tidak lagi mengambil kesempatan dengan menggunakan wajah beliau untuk kepentingan politik.



Wajah gadis berkenaan tersebar sebaik Saifudin Nasution dari PKR membuat pengakuan bahawa beliau telahpun melihat video lucah yang dikatakan mirip Nurul Izzah Anwar yang kononnya akan dimainkan oleh blogger-blogger dan cybertroopers dari UMNO.



Menurut gadis berkenaan, ada pihak telah memuat turun gambarnya tanpa kebenaran dari laman sosial MySpace dan kemudiannya telah membuat superimpose agar kelihatan seperti Nurul Izzah Anwar.



Wanita berkenaan yang sedih dengan apa yang menimpanya pada petang ini memaklumkan bahawa dia amat malu apabila terdapatnya blog-blog pembangkang yang memuatnaik gambarnya. Malah lebih teruk lagi, dari blog penyokong Pakatan Haram menuduh beliaulah pelakon kepada video lucah berkenaan.



Blog berkenaan menulis..."Wanita yang melakonkan wataknya dalam video tersebut sudah didedahkan. Tidak dapat dipastikan namanya. Tetapi wajahnya sudah didedahkan di media internet."


Ekoran dari itu, gadis berkenaan hari ini telah membuat laporan polis terhadap Saifuddin Nasution kerana mengaitkan beliau sebagai pelakon kepada video lucah yang dikatakan mirip Nurul Izzah Anwar.



Gadis berkenaan dikatakan sedang berbincang dengan peguamnya untuk menghantar notis saman RM100juta kepada Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution yang merupakan 'master mind' dalam permainan jijik ini.
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. jgn bermain dgn api buruk padahnya..tak apa you all banyak duit buatlah apa you all suka coz we dont even care damn about what you did..kami bukannya kaki sex nak tengok benda mcm tu lagi pun yg melakukannya tak kira sapa untuk berseronok ker you are sick..

    BalasPadam
  2. Terbaik!!!

    Kita harap kalau betul blogger ada video2 tersebut, siarkan sepenuhnya segera. Ini bukan pornografi. Kita pakai hujah umalak PAS yg mewajarkan aib calon pemimpin didedahkan.

    Kalau dedah sedikit demi sedikit, kesannya persepsi negatif terhadap UMNO/BN akan dibina dgn mudah oleh media pakatan rakyat. Jadi tayangkan sepenuhnya sekaligus, kemudian berdebatlah masing-masing.

    BalasPadam
  3. Hambikkk...yang ni baru betul... saman banyak2 sikit..lg pun di Pudin ni kan banyak dapat duit Yahudi dari Nuar... tu la nak sangat tunjuk hebat kononnya..dah terkantoi..klu utusan dok keluarkan keburukan PKR bukan main lagi ketuanya dok menyaman.. la ni kene balik atas batang hidung sendiri..hua..hua...hua...

    BalasPadam
  4. The best part is... Non of UMNO blogger has that video. Ini fitnah mereka sendiri yg mulakan. Jika saman 100juta ni berjaya. Menjawablah mamat jerawat batu ni........

    BalasPadam
  5. Baju ketat barang baeekkkk

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping