Selasa, April 30, 2013


Selama hari ini, kita dah jelaskan kepada mereka. DAPigs tidak mungkin akan dapat menerima dasar perjuangan PAS walaubagaimana cara sekali pun.

DAPigs tetap akan menolak sebarang usul yang dibawa oleh PAS terutama sekali dalam penubuhan Negara Islam serta perlaksanaan Hudud.

Tapi pemimpin PAS yang jumud akal fikirannya ini tetap juga mahu menipu rakyat dengan mengatakan kononnya DAPigs sudah dapat menerima perjuangan mereka.

Kata mereka, DAPigs sudah faham tentang Islam. Celah mana yang DAPigs ni faham tentang Islam? Adakah hanya dengan cara memakai kopiah putih?

Atau adakah dengan lafaz Salam, PAS sudah menganggap DAPigs telah pun menerima perjuangan Islam? Takkan semudah itu beb!!!

Tinggal lagi, itulah hakikatnya. Yang jelas, pimpinan PAS ini hanya sekadar mahu mengaburi mata rakyat dengan mengeluarkan kenyataan kononnya DAPigs sudah faham tentang Islam.

Mungkin disebabkan DAPigs faham sangat tentang Islam la, maka mereka melabelkan Ketua Pemuda PAS Johor merangkap Calon PAS ini sebagai 'Fanatik Sesat'!!! Memang itulah akibatnya kalau diorang suka sangat berkawan dengan Syaitan macam DAPigs ni!!!
JOHOR BHARU: Timbalan Pengerusi DAP Johor, Norman Fernandez, yang menggesa pengundi menolak PAS, mendakwa Ketua Penerangan PAS Suhaizan Kayat sebagai 'fanatik sesat'.
Beliau mengingatkan pengundi bahawa Suhaizan pernah membuat pengisytiharan melarang orang Islam mengucapkan 'Selamat Hari Krismas" kepada penganut Kristian.
"Fanatik sesat ini adalah calon PAS kerusi Simpang Renggam dan Kempas yang terdiri daripada pengundi bercampur, di mana dia mahu memancing undi bukan Islam," katanya dalam satu artikel yang disiarkan melalui syedoutsidethebox.blogspot.com pada hari Sabtu.
Ketua Pemuda PAS Johor itu telah kalah di kerusi Parlimen Parit Sulong pada 2004, dan DUN Kempas pada tahun 2008.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping