Isnin, April 29, 2013


Hah! Apa cerita sekarang ni? Sehingga artikel ini dibuat, masih belum ada sebarang pengesahan dari mana - mana pihak didalam Parti Angguk Saja tu.

Dalam kenyataan media semalam, Ketua Pemuda PAS Negeri Sembilan kata dia pun belum pasti mengenai perkara tersebut. Lepas tu takkan senyap je?

Sekarang rakyat nak tau, betul ke calon PAS tu masuk ICU? Atau adakah ianya hanya satu propaganda untuk meraih simpati dari kalangan rakyat?

Bukan la niat SH nak mengembar - gemburkan cerita ni. Tapi ianya perlukan penjelasan yang lebih lanjut dari pihak berkenaan. Malah PAS sendiri perlu bertanggungjawab.

Setakat buat cerita kosong, baik tak payah. Sebar khabar angin sedangkan dia sendiri pun tak pasti apa kejadahnya? Lepas tu tak de 'follow up' pulak. Bukan ke itu menipu namanya?

Tambahan pulak, cerita pasal Pakatan ni sokmonya separuh benar. Macam kes Datuk Azimuddin tempoh hari pun macam tu jugak.

Diorangs ebar cerita kononnya Azimuddin tu dah meninggal dunia, walhal orang tua tu masih sihat lagi duduk dalam Hospital. Kan dah tak pasal - pasal je kantoi?

Jadi, kepada pihak yang berkenaan, tolong la ye. Kalau betul cerita kata calon PAS tu masuk ICU, buat la kenyataan rasmi. Jangan main sembunyi - sembunyi. Ingat sikit. Calon tu pun ada keluarga jugak!!! Maruah diorang pun kena jaga beb!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping