Sabtu, Jun 22, 2013

Mereka yang mengejar Syahid Husam...
Semoga Allah mengampunkan dosa mereka kerana mengingkaran KetetapanNya... Amin, Ya Rabbal Alamin...

Kesian beb. Memang taraf Macai je diorang buat ahli - ahli PAS ni. Sebelum ni, yang kena maki Presiden parti. Yang dituduh pengkhianat, pemimpin.

Tapi bila turun berdemo, dikerahkan semua ahli. Diseru semua penyokong. Untuk apa? Untuk jadi macai diorang bila berhadapan dengan pihak berkuasa?

Penyudahnya, yang kena tibai bukan pemimpin, bukan Presiden. Tapi ahli - ahli bawahan jugak. Kalau kehadiran tak ramai, siapa yang salah?


Pemimpin yang salah? Presiden yang salah? Tidak! Diorang akan salahkan ahli beb. Ahli jugak yang akan jadi 'Punching Bag' diorang. Itu yang dikatakan sebagai pejuang rakyat?

Kelemahan sendiri kenapa tak nak akui? Kegagalan mereka merampas Putrajaya bukan salah orang lain. Sebaliknya mereka yang tak mampu. Pun tak boleh terima kenyataan?

Tapi, apa la yang kita nak heran sangat dengan pemimpin puak - puak Pakatan Haramjadah ni ye tak. Diorang ni cakap je macam bagus. Hakikatnya, diorang ni semuanya Pengecut belaka!!! Nak berdepan dengan Ketetapan Allah pun takut!!!
Categories: , , ,

9 ulasan:

  1. Ini yg bakal mati syahid....

    BalasPadam
    Balasan
    1. mati syahid utk dap..kedah kalah dihentam dap.. dlm meeting pakatan pas juga dihentam..bab demo org pas jadi barua dap nuor...keh keh keh angguk aje la....dr dulu sampai sekarang asyik jadi barua..sanggup mati syahid utk kafir dan LGBT....keh keh keh...

      Padam
  2. Salam, Kesian tengok kakak-kakak dan makcik-makcik bodoh ni.... Nak mati syahid ke? Dah banyak ke amal ibadat? Tak malu ke?

    BalasPadam
  3. SPR Baruah? Muslimat ini pula baruah kuasa asing.....nampaknya orang Malaysia semua barua!!!! Hahaha

    BalasPadam
  4. Bangang bebenor makcik pakcik melayu ni.. Lbh baik duduk kat umah ngan family.. Buat koja guna pe akal.. Akal ada letak kat bontot.. Stupid.. Hidup jadi baruah nuar kote bengkok tu ...

    BalasPadam
  5. aku sedap jer dok umah,best jer, boleh makan tengok TV, sembahyang bila masuk waktu....kawan2 aku pulak sedap jer dok s/by kat pejabat, dlm air cond lagik tuu, di depan padang merbok tengok beruk2 terlepas dok berjemur bawah terik mentari dengan keadaan jerebu..........kehkehkehkehkehkeh

    BalasPadam
  6. kesian...semua ni angkara tak puas hati dan bersyukur dengan nikmat keamanan yang ada...
    Depa lupa yang akan jadi mangsa adalah keluarga depa sendiri... yang senang bukan depa tapi orang yang dok canang tu la....awat la depa lagu tu...
    Kalau kena tangkap depa kata polis salah tapi depa lupa sapa yang memulakannya..... bukanka depa sendiri cari masaalah......

    BalasPadam
  7. awat la depa lagu tu...sapa suruh dok pi cari masalah... sendiri kena sendiri jawabla....

    BalasPadam
  8. awat dok kalut tu....orang suruh pi undi dulu tak mau...la ni sapa yang rugi....hangpa juga...tu la dok kata kat orang sangat..la ni sampai nak kena buat protes pula.....buang masa saja nu....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping