Halaman

Rabu, Jun 05, 2013

APA KESUDAHANNYA VIDEO SEKS SI NURUL IZZAH NI???


Berjalan - jalan dalam laman media hari ini SH terserempak pulak dengan satu teguran dari sahabat SH. Dia bertanya mengenai isu skandal seks Si Nurul Izzah tu.

Wah! Terasa diri ni macam blogger Si Nurul Izzah tu pulak. Pantang ada cerita panas pasal Si Nurul Izzah, semua orang nak tanya dengan kita ye tak.

Jawapan SH kepada sahabat SH tu mudah je. Soalnya sekarang, isu ni bukan orang UMNO atau pun orang Barisan Nasional yang menimbulkannya.

Bukan juga blogger - blogger Pro BN yang buat pendedahan mengenai kewujudan video seks tersebut. Sebaliknya, yang buat dakwaan ialah Setiausaha Agung PKR tu sendiri.

Dia yang buat sidang media dan mendedahkan bahawa video seks tu wujud. Dia yang membangkitkan isu tu. Kemudian, dia pun senyap terus.

Kenapa dia senyap? Kenapa dia tak dedahkan siapa dalang disebalik pendedahan yang dia sendiri buat? Dan kenapa sampai hari ini dia masih tak ambik tindakan?

Kenapa Si Ciputdin tu masih tak buat sebarang laporan Polis menegaskan bahawa perkara itu berlaku? Atau adakah semua ini hanya cerita rekaan dia semata - mata?

Kot ye pun nak memburukkan sesama pemimpin dalam PKR, takkan la sampai dia sanggup nak tuduh orang tu buat kerja Haramjadah tu. Tak de isu lain ke yang dia boleh bawak?

Sekarang ni, kita tanya pada Si Ciputdin tu. Apa kesudahannya cerita pasal isu video seks Si Nurul Izzah tu? Takkan dia nak diamkan diri pulak? Dah dia yang buat 'Taik', dia jugak la yang kena cuci!!!

4 ulasan:

  1. Sebab video itulah anak sulung Wan Azizah tu boleh kekal jadi MP Lembah Pantai.
    Penyokong diyakinkan itu semua adalah fitnah Umno.
    Dah rezeki dia ye tak?
    Macam mana pun dia juga yg menang, walhal pihak yg keluarkan video itu ialah puak dalaman PKR yg menentang Wan Azizah dan anaknya.
    Siapa mereka?
    Ada yg kata Azmin dan macam-macam nama lagi....
    Entahlah....

    BalasPadam
  2. Dia dah dapat habuan sebagai perhubungan negeri selangor, terpaksa lar diam..

    BalasPadam
  3. Kak nurul tlg cabut kemuncup kat seluo pensyarah dia kot... tak baik pikir bukan2

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha..kemuncup spisis baru..mcm batang aiskrimmm...yg keluar air
      Betul non...ni kena masuk dlm penemuan baru dunia sains..
      hehehehe

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.