Sabtu, Jun 22, 2013


Tan Sri!!! Ooo... Tan Sri!!! Bangun la Tan Sri!!! Dah pagi dah ni!!! Sudah - sudah la merepek tak tentu arah bercakap dengan Hantu tu. Kang takut lambat pulak pegi Himpunan.

Ada Setiausaha Politik pun bukan boleh harap sangat Tan Sri. Kerja dia sendiri pun dia tak mampu nak buat. Macam mana pulak dia nak jaga Tan Sri?

Tapi tak pe la. SH hanya nak kejutkan Tan Sri dari tido je. Bukan apa. SH takut nanti Tan Sri terlepas dari nak menghadiri Himpunan Black 505 di Padang Merbok.

Kalau Tan Sri tak pegi, nanti ada orang akan kata yang Tan Sri ni Pengkhianat kepada perjuangan parti. Yang susah Tan Sri jugak nak buat kerja.

Kang tak pasal - pasal je geng - geng Si Azmin dan Si Zuraidah Mak Lampir jadikan bahan untuk terus menghentam Tan Sri. Tak ke naya namanya tu?

Lagi pun, takkan Tan Sri nak lepaskan peluang keemasan macam ni? Rugi la kalau Tan Sri tak pergi Himpunan tu sebab Si Husam dah bukak pintu Syahid dia untuk semua peserta. Kalau Tan Sri nak tido, esok pun boleh tido!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping