Jumaat, Jun 21, 2013


Hek eleh! Tak paham betul la dengan perangai dan peel puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang ni memang ada masalah mental yang dah tak boleh nak ubat agaknya.

Semua benda yang ada kat Malaysia ni diorang nak jadikan isu. Semua benda diorang nak pertikaikan. Tak de apa yang diorang tak kritik. Waima benda tu baik sekali pun.

Agaknya, kalau diorang duduk kat rumah sambil goyang kaki atas kerusi empuk tu jadi tak selesa selagi tak mempertikaikan sesuatu yang boleh memburukkan orang lain.

Sampaikan isu pasal tilawah Al - Qur'an peringkat Kebangsaan pun boleh jugak dijadikan modal untuk diorang pertikaikan. Apa, diorang rasa tak bagus ke buat program tu?

Bukan ke sebelum ini Si Nik Aziz tu sendiri puji program tu dalam kenyataan terbuka dia? Bukan ke Si Nik Aziz tu kata ianya satu perkembangan yang baik?


Inilah masalahnya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya. Waima kita dah buat semua benda untuk rakyat, diorang tetap takkan bersetuju.

Kalau tak setuju tu, diorang bagi cadangan untuk penambah - baikkan tahan jugak. Ini tidak. Pertikai semata - mata nak mempertikai. Itu je yang diorang buat.

Setakat pertikai untuk timbulkan kebencian kepada Kerajaan, apa kejadahnya. Tak mendatangkan faedah lansung. Buat mengabihkan masa dan air liur je!!!

Kalau Si Ostazah Pening tu tak suka tengok program tilawah Al - Qur'an tu, tutup je TV. Tak payah tengok. Habis cerita. Itu pun susah sangat ke dia nak buat? Yang dia nak meroyan tak tentu arah tu pasal apa? Dah hilang akal ke!!
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. Meroyan kerana tak orang mahu kat dia terutama sekali UAI, dia pilih anak dara.

    BalasPadam
  2. Air dah naik kepala sebab tu cakap merapu x abis2

    BalasPadam
  3. mencari redha Allah kononnya. tp asyik komplen sana komplen sini, redha siapa yg dapat. Allah minta kita sebagai makhluk ni buat apa, carik salah makhluk lain ke? perempuan ni dah sakit otak agaknya...

    BalasPadam
  4. Jika dah kaki suka berleter, kucing tidur pun dileternya.

    BalasPadam
  5. Tilawah Al-Quran tu adalah program yang sangat baik dan bermanafaat. hanya bagi orang yang tidak tahu membaca Al-Quran dan yang tidak tahu tajwid di dalam pembacaan sahaja agaknya yang merasakan ianya program yang tidak bermanafaat. Maklumlah kalau tak tau baca, mana boleh menghayati bacaan sebab tak tau apa yang sedang dibaca. Bagi yang tahu boleh merujuk sama kitab suci itu semasa qari/qariah mengalunkan bacaan sambil melihat dimana hukum-hukum bacaan yang sedang digunakan oleh qari/qariah berkenaan. bagi yang nak melihat maknapun boleh lihat kitab terjemahan. Dengan syarat tahulah dan kenal hurufnya. Itulah masa dan peluang kita nak mengayati Al-Quran mukjizat Allah s.w.t kepada penghulu kita nabi Muhammad s.a.w Kepada yang mengatakan bahawa program itu tidak boleh membawa faedah atau tidak boleh menunjukkan kita mengikut undang-undang Allah macam si ostazah tu, rasanya orang gila je cakap macamtu. Kalau orang kafir cakap agaknya memang kot sebab mereka taktahu keagungan Al-Quran. Kalau orang islam, waAllahu A'lam.

    BalasPadam
  6. kesiannya perempuan tu....sebenarnya dia tak pandai baca Al-Quran ni...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping