Khamis, September 19, 2013

Joseph Y. Yun, Baka Duta Amerika ke Malaysia
Ini satu persoalan yang terlintas dalam kotak pemikiran SH malam semalam bila dengar berita kata Amerika dah lantik duta mereka di Malaysia menggantikan duta lama.

Katanya, semalam telah diadakan satu sidang media bersama dengan 'Bakal' duta Amerika Syarikat, Joseph Y. Yun sempena lawatan kerja Barack Obama ke Malaysia.

Soalnya sekarang, kenapa dalam ramai - ramai kakitangan Kerajaan Amerika, diorang lantik Cinabeng jugak untuk jadi Duta ke Malaysia? Adakah ianya satu kebetulan?

Jika kita tengok sosio Politik terkini di Malaysia ni, memang tak dapat dinafikan bahawa Cinabeng ni menolak Kerajaan pimpinan Barisan Nasional dalam PRU yang lepas.

Hampir lebih kurang 95 peratus dari golongan mereka telah mengundi Pakatan Haramjadah tu dengan harapan mereka dapat merampas tampuk pemerintahan.

Tetapi, apa yang mereka cuba usahakan ternyata GAGAL kerana walaupun tanpa sokongan dari Cinabeng ni, mereka masih tak mampu untuk mentadbir Negara.

Hakikatnya, Cinabeng yang menyokong Pakatan Haramjadah tu sebelum ini telah ditipu dan diperdaya bulat -bulat oleh Si Ketua Penipu tu dan juga DAPigs.

Mereka telah dijanjikan sesuatu yang tak mampu ditunaikan oleh Si Ketua Penipu tu dan juga konco - konco DAPigs. Mereka hanya ditawarkan angan - angan kosong.

Maka keadaan itu telah membuatkan segelintir rakyat Malaysia mula berasa curiga dan skeptikal dengan puak - puak Cinabeng ni. Tapi bukan sampai tahap Rasis.

Kalau nak dianggap Rasis sekali pun peduli apa ye tak. Dah masa PRU hari tu pun, golongan Cinabeng ni semai sentimen Rasisme jugak sesama diorang.

Apa salahnya kalau orang lain pun buat perkara yang sama? Tak pulak diorang buat Halal tapi orang lain buat jadi Haram pulak ye tak? Tak masuk akal lansung!!!

Jadi, berbalik kepada persoalan SH diatas, kenapa dalam ramai - ramai kakitangan Kerajaan Amerika, diorang nak jugak letak pegawai berbangsa Cinabeng ni di Malaysia?

Adakah ianya satu usaha untuk memudahkan dia menyerap masuk dalam gerakan Pakatan Haramjadah tu terus menghasut rakyat dari golongan Cinabeng ni?

Siapa tahu. Usaha jahat Amerika untuk membuatkan Malaysia tunduk kepada kuasa mereka memang dah banyak kali dilakukan. Cuma setakat ini diorang masih tak berjaya.

Diorang cuba jadikan Si Ketua Penipu tu sebagai agen diorang pun sampai hari ni tak mendatangkan sebarang hasil. Kemungkinan dengan Cinabeng ni diorang boleh berjaya.

Jadi, tak mustahil jika perkara ini cuba dilakukan melalui Politik pulak. Diorang letak wakil dari kalangan Cinabeng, suruh dia bergaul dengan Cinabeng Malaysia dan kutip maklumat. Siapa tau ye tak? Dah nama pun Pro Yahudi, maka cara Yahudi tu jugak la diorang ikut!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping