Sabtu, Mac 08, 2014


Memang tidak dapat dinafikan bahawa Si Ketua Penipu tu hanya memalukan orang Melayu di Malaysia ni. Maka sebab itulah SH sejak sekian lama tak menggunakan nama betul dia.

Tatkala orang Melayu diserang dan diperlekehkan oleh orang lain, datang Si Ketua Penipu tu bukannya nak menyelesaikan masalah. Tapi hanya menambah beban je kerja dia.

Nak pulak bila MAJORITI Melayu di Malaysia ni terdiri dari kalangan umat Islam. Lagi bertambah la malunya nama Melayu tu sendiri. Ianya juga turut mencemar kesucian Islam.

Tambah memalukan ialah apabila ada pihak yang membezakan Si Ketua Penipu tu dengan Mantan Presiden MCA, Datuk Seri Chua Soi Lek. Kata mereka, sekurang - kurangnya Chua Soi Lek tu lebih bermaruah.

Nah!!! Biarpun Chua Soi Lek tu bukan dari kalangan orang beragama Islam, tetapi dia masih lagi menjaga maruah dia dan melepaskan semua jawatan yang dipegang pada ketika itu.

Yang paling malang dalam situasi macam ni ialah puak - puak PAS tu sendiri. Diorang yang selama ini mendabik dada memperjuangkan Islam, terpaksa tebal muka berhadapan dengan orang ramai.

Bayangkan. Dikala puak - puak BiaDAP tu buat tuntutan untuk menggunakan kalimah Allah dalam Bible versi Melayu, datang pulak Si Ketua Penipu tu memburukkan lagi keadaan.

Sudah tentu tindakan Si Ketua Penipu tu secara tak lansung akan mencemarkan kesucian Islam tu secara terang - terangan. Pun masih lagi PAS nak sokong orang macam tu?

Jangan terkejut jika suatu hari nanti, ada dikalangan anak - anak muda Melayu sendiri yang buat tindakan yang sama dan tak malu untuk mengakuinya kepada umum.

Pada ketika itu, jika kita tanya kenapa dia buat kerja 'Luar Tabiie' ni, maka dia akan jawab, "Eh! Kenapa pulak tak boleh? Tu Anwar buat boleh?" Apa jawapan yang kita nak berikan?

Disebabkan TAKUT berhadapan dengan keadaan macam tu la yang membuatkan Si Ketua Penipu tu menyokong gerakan COMANGO dalam isu berkaitan dengan Kebebasan Seksual.

Semua orang tau yang pihak COMANGO tu turut memperjuangkan Pluralisme dalam beragama dan amalan seksual songsang seperti LGBT. Tak heran la kenapa Si Ketua Penipu tu anak beranak jadi penyokong tegar.

Sedar la wahai ahli - ahli PAS sekalian. Jangan la dek kerana taksub sangat nak berkuasa sampai kita sanggup gadaikan maruah Islam dimasa akan datang. Kot ye pun kemaruk nak memerintah, takkan la diorang sanggup nak berpemimpinkan seorang Peliwat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping