Rabu, Mei 28, 2014


Heh!!! Semalam kecoh satu Malaysia dengan berita kononnya Mak Si Gundik Kit Siang tu keluar dari PERKASA. Laporan tersebut dapat perhatian pihak media.

Soalnya, adakah Mak Si Gundik Kit Siang tu yang bertanding? Itu soalan yang diajukan oleh seorang Pencacai Pakatan dalam satu kiriman pesanan whatsapp.

Kata Si Pencacai tu lagi, "Barisan Nasional nampak sangat sudah ketandusan isu sehingga sanggup mengheret ibu kepada calon DAP tu dalam kempen mereka."

Memang sah la Si Pencacai tu buta perut dan tak dapat melihat perkara yang sebenarnya dibangkitkan dalam isu tersebut. Orang dah buta hati memang macam tu.

REALITInya, bukan soal keahlian ibu kepada calon DAPigs tu yang dipersoalkan. Tapi kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Gundik Kit Siang tu sendiri.

Sebelum ini, Si Gundik Kit Siang tu sendiri kata ibu dia BUKAN ahli PERKASA. Tapi apabila isu itu dibongkarkan, mula la dia menggelupor nak menjawab.

Apa yang pasti, kenyataan pertama yang dibuat oleh Si Gundik Kit Siang tu jelas sekadar untuk MENIPU RAKYAT. Dia cakap benda yang dia sendiri pun tak pasti.

Maka sebab itu orang pertikaikan mengenai perkara tersebut. Belum apa - apa lagi dia dah kantoi MENIPU. Itu isu yang dibangkitkan. Takkan itu pun diorang tak faham?

Yang dipersoalkan ialah mengenai keTELUSan, keJUJURan, serta Intergriti dia sebagai seorang calon. Apa yang jelas, semua tu tak de pada calon DAPigs tu. Kerja dia MENIPU!!!

Tambah memalukan ialah apabila Si Ibu tu seolah - olah menyokong pulak tindakan anak dia yang terang - terangan MENIPU RAKYAT. Ibu mana yang ajar anak dia menipu?

Jika sebelum ini, Si Ibu tu kata, dia cuba didik anak dia macam Tun Mahathir. Dia cuba besarkan anak dia macam Mukhriz, tapi besar jadi Marina.

Waima Marina Mahathir pun tak pandai MENIPU!!! Kot ye pun nak 'back-up' anak sendiri, takkan la dia buat kerja HARAMJADAH pun nak disokong jugak? Agak - agak la woi!!!

Kalau sekarang dia boleh menipu, tak mustahil dimasa akan datang pun dia akan menipu lagi. Dan ini bukan kali pertama dia kantoi MENIPU. Dah banyak kali dia buat kerja Haramjadah tu. Ibarat macam Anjing suka makan taik. Kalau tak makan, dia hidu jugak!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Sejak bila ketelusan dan kejujuran menjadi ukuran bee end..? Penipuan, ya!

    BalasPadam
  2. Cacai2 PR memang letak okat kat kepala juboq agar senang disontot dek pemimping anuGAYrah poooojaan depa. Kita bukat pertikaikan mak sigundik LK Sial tu. Kita mempertikai kan penjelasan siGundik LK Sial yang langsung tak konsistant. Orang macam ni ke kita nak lantik jadi MP???? Kalu benda yang terang lagi tersuloh pun si Gundik boleh tai chi, benda yang tersorok tu lagu mana? Takkan nak tunjuk kat LK Sial saja kut??????...Cacai PR, Gundik LK Sial, LK Sial, babi dan DAPpigs berpisah tiada...

    BalasPadam
  3. NIE LAH CONTOH PERANGAI SEORANG ISLAM YANG TAK TAHU BERSYUKUR......APABILA DAH SENANG SIKIT DAN BERCAMPUR DENGAN KAFIR HARBI.........

    BalasPadam
  4. Anak dah kantoi baru nak kelaur , memang dak ada maruah perjuangan , penting anak dan DAPigs .

    BalasPadam
  5. Mak gundik dari awal lg patutnya tak yah interframe. Sendiri cari penyakit.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping