Selasa, Jun 10, 2014


Hanya itu gambaran yang mampu kita berikan kepada dia. Selama ini dia dianggap Hero dikalangan puak - puak PKR tu dipentas - pentas ceramah.

Dia juga seringkali dianggap sebagai IKON anak muda dalam perjuangannya. Suara lantang dia menghentam pihak lawan PKR cukup dikagumi adakalanya digeruni.

Selain itu, gerakan yang dibawah pimpinannya, Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dikatakan mampu mengucar kacirkan pihak lawan secara terang - terangan.

Malah bila rentak dan taring politiknya dihala ke arah parti sendiri, PKR pun tak mampu nak menghalangnya melainkan dia dikenakan tindakan yang lebih tegas.

Untuk mengunci mulut dia, PKR terpaksa menggantung keahlian dia hanya semata - mata tidak mahu dia terus bersuara mengutuk dan menghentam kepimpinan atasan.

Namun dek kerana suka dipuji dan dijulang sebagai Hero membuatkan Si Chagubard ni tidak dapat mengawal dirinya sendiri biar pun dia terpaksa berbogel dikhalayak ramai.

Maka atas sebab itu dia melontarkan pelbagai tuduhan yang kemudiannya disifatkan sebagai 'Najis bertaburan pada imej pasti' dengan menyebut nama pemimpin PKR secara terbuka.

Tuduhan yang dibuat melibatkan penyelewengan, kepincangan serta amalan rasuah yang menjadi santapan beberapa pemimpin tertinggi dalam PKR.

Jika sebelum ini, dia jugak yang mendedahkan bahawa wujud 'Campur Tangan Ghaib' Si Ketua Penipu tu dalam pemilihan Ketua AMK pada tahun 2010.

Terkini, dia kembali membuat tuduhan terhadap Si Azmin Ali yang dikatakan turut terlibat dalam amalan rasuah sepanjang sesi pemilihan kali ini.

Soalnya sekarang, adakah dia berani untuk terus mendedahkan kepincangan dan penyelewengan yang berlaku dalam PKR secara terbuka?

Atau adakah dia akan tunduk kepada kuasa besar dalam parti dan merayu keampunan dari Si Ketua Penipu tu seperti yang dilaporkan sebelum ini?

Adakah kali ini dia juga akan dibawa keluar Negara bersama - sama Azmin bagi meredakan kemarahan yang membuak - buak dalam jiwa dia? Itu persoalan yang perlu dijelaskan.

Persoalan yang lebih utama, adakah dia berani nak buat laporan kepada SPRM mengenai salah laku serta kepincangan yang berlaku dalam PKR hari ini? Kalau setakat jadi BAPOK dan melacur dalam media je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping