Selasa, Jun 10, 2014


Selepas pendedahan Chagubard berkaitan dengan insiden 'lempar duit ke muka Xavier' sebelum ini, timbul pulak berita dibawah yang mampu buat Si Azmin tu terdiam.

Mungkin pada ketika ini Si Azmin tu berada dalam keadaan yang cukup tak tenteram dan menggelabah tak tentu arah memikirkan strategi seterusnya. Apa yang dia nak buat?

Dengar kata, jawatankuasa disiplin PKR akan mengambil tindakan yang tegas selepas siasatan berkaitan dengan kes rasuah dalam pemilihan parti yang dijalankan selesai.

Nama orang yang diberikan amanah untuk melaksanakan siasatan secara menyeluruh tersebut akan dibuat oleh Syed Husin Ali, Bekas Timbalan Presiden PKR sendiri.
“Kita sudah meneliti surat aduan berhubung politik wang dan kita sedar ini merupakan dakwaan serius terutama membabitkan pemimpin utama parti.

“Justeru kita bersetuju melantik Dr Syed Husin untuk meneliti kes ini,” kata Datuk Dr Tan Kee Kwong kepada mStar Online pada Isnin.
Persoalan yang dibangkitkan dikalangan pengikut PKR pada ketika ini ialah apa tindakan yang akan dikenakan kepada Azmin sekiranya benar dia didapati bersalah?

Adakah dia akan menerima hukuman yang berat seandainya dakwaan yang dibuat sebelum ini didapati benar - benar berlaku? Atau adakah dia akan terlepas begitu sahaja?

Mana la tau ye tak. Puak - puak PKR ni memang sentiasa ada buah kilas untuk menyalahkan orang lain biar pun sesama diorang pun ada yang buat salah.

Masing - masing pandai nak menipu rakyat dan menjadikan orang lain sebagai kambing hitam. Perkara tu memang dah biasa menjadi mainan diorang selama ini.

Yang paling menghairankan ialah tindakan PKR yang enggan melaporkan perkara tersebut kepada pihak SPRM supaya kes tersebut dapat diambil tindakan yang sewajarnya.

Itulah sifat MUNAFIKnya puak - puak PKR ni. Selama hari ini, diorang sekadar pandai menuduh orang lain je yang kuat mengamalkan rasuah. Tapi bila kena batang hidung sendiri, tak pulak diorang terpinga - pinga dibuatnya!!! Perangai macam Sial!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. sprm pun takde masa nak layan perangai-perangai orang dalam parti politik ni, baik umno apatah lagi pkr. kerja mereka dah cukup banyak dengan urusan lain dan hanya menyerahkan urusan dalam parti politik kepada parti sendiri untuk menanganinya. tak caya tanya sprm.

    BalasPadam
  2. Kalau orang dalam parti yg menyiasat nampak gayanya semua akan selesai dengan baiklah tu kahkahkahkah.
    Den dah tahu apa keputusannya

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping