Khamis, Jun 12, 2014

Lepas ni, budak - budak SAMM tu boleh ganti tempat diorang ni...
Hari - hari kantoi melacurkan diri sendiri!!! 
Nak sangat jadi pejuang keADILan dan keBENARan kan? Sekarang terima la cabaran yang dibuat ni. Jangan setakat tau jadi Pondan je kerjanya.

Kalau setakat tau meroyan atas jalan raya dan buat demonstrasi suruh SPR ubah cara Pilihan Raya tapi BACUL nak bersuara terhadap parti sendiri, baik tak payah.

Jika sebelum ini, budak - budak SAMM ni mula ketar lutut nak bersuara membantah tindakan PKR yang menggantung keahlian Pengerusi mereka sendiri.

Penggantungan itu disebabkan pendedahan yang dibuat terhadap penyelewengan, kepincangan dan penyalah-gunaan kuasa yang berlaku dalam pemilihan kali ini.

Ternyata, budak - budak SAMM tu sampai hari ini masih tak berani nak menjaga maruah pengerusi mereka. Apatah lagi diorang nak tegakkan keADILan dan keBENARan.

Kalau dengan parti sendiri pun kucar kacir dan tak tentu arah, jangan nak cakap banyak pasal bab keADILan dan keBENARan. Setakat mengabihkan masa, tak de faedahnya.

Sekiranya benar budak - budak SAMM ni nak memperjuangkan keBENARan dan keADILan, Nah!!! Sahut cabaran ni. Buat laporan kepada RoS. 

Biar RoS yang buat siasatan sama ada pemilihan PKR tu betul - betul Telus, Adil dan Bersih atau tidak. Kalau itu pun diorang takut, baik suruh diorang jadi BAPOK kat lorong Chow Kit. Kasi kerat diorang punya bagi sama anjing!!!
KUALA LUMPUR 12 Jun - Ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) dicabar membuat laporan kepada Pendaftar Pertubuhan (ROS) jika masih terdapat unsur penipuan dan ketidaktelusan dalam proses pengundian selepas keputusan penuh pemilihan parti diumumkan sebelum Ramadan ini.

Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Kota Bharu, Wan Khairul Ihsan Wan Muhammad berkata, pertikaian yang dibangkitkan oleh ahli PKR terhadap pemilihan parti itu tidak boleh disenyapkan begitu sahaja oleh Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP).

"ROS boleh mengisytiharkan pemilihan PKR tidak sah jika terdapat sebarang aduan daripada ahlinya sendiri seperti yang berlaku dalam jawatankuasa eksekutif pusat (CEC) DAP.


"Jadi, saya mencabar ahli PKR yang benar-benar memperjuangkan keadilan dan mahukan ketelusan, mereka perlu laporkan perkara ini kepada ROS berkaitan ketidaktelusan dalam JPP jika masih berlaku pelbagai dakwaan selepas pengumuman keputusan rasmi pemilihan itu nanti," katanya yang dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping