Isnin, Ogos 11, 2014


Hahaha!!! Apa pasal Unker Lim ni nak goyang bila dengar khabar kata Si Khalid Ibrahim tu ada kemungkinan boleh masuk menyertai PAS?

Kenapa dia takut sangat jika perkara itu berlaku sehingga tahap dia hilang akal dan mula meroyan tak tentu arah serta membuat tuduhan yang bukan - bukan?

Semalam, Si Unker Lim ni mendakwa tindakan memujuk Si Khalid Ibrahim tu menyertai parti lain dalam komponen Pakatan Haramjadah tu sebagai tidak bermaruah.
"Ia sangat menjengkel dan menjijikkan untuk sesiapa yang mengambil kesempatan dalam krisis menteri besar dengan melayan cadangan Khalid masuk PAS atau DAP supaya PAS atau DAP boleh mendapat jawatan tersebut, sekiranya Khalid terus menjadi Menteri Besar. 
"Tiada parti politik atau pemimpin politik yang dihormati akan menimbang cadangan hina itu," katanya.
Apa yang jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Punah-Sihat DAPigs tu adalah disebabkan ada wujud ura- ura dan kemungkinan besar Si Khalid Ibrahim tu ditarik masuk PAS.

Maka, sebab itulah Si Unker Lim tu secara terang - terangan mengeluarkan kenyataan tersebut. Tujuan dia ialah untuk menakut - nakutkan PAS.

Si Unker Lim tu tau, kalau Khalid menyertai PAS, maka secara automatik PAS akan mempunyai kerusi yang lebih dari mereka. Dan ianya bukan satu situasi yang baik.

Sebaliknya, keadaan itu hanya akan merugikan DAPigs kerana tidak mampu untuk terus kekal menjadi "Abang Besar" dalam Pakatan di Selangor.

Dalam masa yang sama, Si Unker Lim tu yakin bahawa Si Khalid Ibrahim tu takkan nak menyertai DAPigs sebab selama ini DAPigs yang banyak menyusahkan dia.

DAPigs yang banyak menghentam Rejim Pakatan Selangor yang dipimpin oleh Si Khalid Ibrahim tu sejak timbulnya isu berkaitan dengan DUMC serta kalimah Allah.

Malah, Khalid juga mula dilihat tidak kompeten untuk terus mentadbir Negeri setelah beberapa projek yang dicadangkan oleh DAPigs sebelum ini ditolak.

Sekiranya Khalid ada kecenderungan untuk menyertai parti yang diterajui oleh Anak Beranak Unker Lim, adakah dia akan keluarkan kenyataan yang sama?

Jawapannya, sudah pasti TIDAK!!! Dah tentu - tentu Unker Lim akan menasihatkan DAPigs supaya berusaha untuk tarik Khalid menjadi kroni mereka. Benda tu, semua orang pun tau. Jadi, tak payah la Unker Lim tu sampai tahap nak memBODOHkan diri sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Unker LIM!!! sejak bila kamu menjaga maruah. Kamuu lagi tak ada maruah sama macam anwar dan famili.

    BalasPadam
  2. Harap2 pkr ni lingkup menyusahkan raayat dan Sultan Selangor aje.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping