Sabtu, Oktober 25, 2014

Seperti mana yang sering kali kita tekankan. Tujuan kita adalah untuk mencari Kebenaran. Itu perkara pokok yang perlu ditegakkan dalam menyiarkan artikel.

Selama hari ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sering kali mendabik dada menyatakan bahawa diorang ni 'Bersih'. Diorang selalu anggap diri diorang 'Terlalu Baik'.

Kononnya, dikaca mata mereka, mereka tidak mempunyai sebarang dosa dan tidak wajar dipersalahkan oleh orang lain. Malah, mereka juga dijulang sebagai "IKON ANAK MUDA".

Maka itu persoalan yang perlu dijelaskan. Adakah layak untuk mereka dianggap sebagai ikon kepada anak muda dengan perangai yang tak senonoh begitu rupa?

Adakah layak mereka untuk pemimpin muda yang Progresif seperti mana yang dijanjikan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu selama hari ini? Kalau setakat bercakap je, baik tak payah!!!

Sebaiknya, mereka perlu mendedahakan bukti bahawa mereka berada dipihak yang benar dan tidak hanya tampil dengan menafikan perkara tersebut secara membabi buta. 

Mereka perlu tampil dengan bukti yang sah mengatakan semua ini hanya pembohongan semata - mata dan ianya sekadar fitnah jahat yang cuba dilemparkan terhadap mereka.

Tindakan yang sewajarnya perlu diambil terhadap pihak yang mendedahkan isu ini kepada umum. Bukannya penafian kosong yang ditagih oleh rakyat. Tetapi Kebenaran itu yang menjadi tuntutan. Kalau setakat pandai bercakap je, tapi takut nak ambik tindakan, tak payah nak mengabihkan masa!!!
Kuala Lumpur, 24 Oktober : Dalam perkembangan terbaru, maklumat mendedahkan bahawa orang yang memuatnaikkan gambar-gambar tersebut adalah isteri Zairil Christopher Lim sendiri, Dahlia. 

Kononnya Dahlia dikatakan telah lama mengesyaki Zairil Christopher Lim curang dan main kayu tiga dengan Dyana Sofya. 
Gangguan daripada Dahlia, menyebabkan Lim Guan Eng meminta jasa baik bapanya, Lim Kit Siang untuk menjauhkan Dyana Sofya daripada Zairil Christopher Lim. 


Gambar-gambar tersebut kononnya juga dirakamkan dalam satu majlis di sebuah hotel di Pulau Pinang dan kedua-duanya dalam keadaan seolah-olah MABUK ARAK. 
Menurut sumber  gambar-gambar tersebut dikatakan dirakamkan oleh kawan-kawan mereka, tetapi kemudiannya diserahkan kepada Dahlia. - #Sumber
Categories: ,

7 ulasan:

  1. KAKI TONGGANG ARAK RUPANYA. TAK BERBALOI PAS SOKONG ORANG SEMACAM INI. BERIA2 & SAMPAI PECAH SUARA SOKONG MINAH MABOK NI KAT TELUK INTAN....HAMPEH RUPANYA.
    KESIAAAAAAANNNNN....PAS.

    BalasPadam
  2. Mulai sekarang, saya pun akan menggunakan nama si Zairil yang SEBENARNYA!!!

    Christopher LIM@zairil.

    BalasPadam
  3. Kisahnya, selepas ini, mana-mana wanita Melayu yg ingin jadi calon DAP dlm PRU/PRK hendaklah terlebih dahulu jadi gundik pemimpin kanan DAP dari kalangan kaum imigran cina yg ada dlm parti itu.
    Bila dah jadi gundik wajib pulak didedahkan kpd umum supaya kaum cina yg mengundi DAP lebih yakin bahawa pemimpin mereka dah berjaya menguasai bangsa Melayu yg sangat mudah dibeli dgn kemewahan dunia.

    BalasPadam
  4. Pas Oooooo Pas... Dia org mahukan minum arak laaaaaaa...
    Sokong ke?????????

    BalasPadam
  5. begitulah kebenaran akan terserlah dan kebathilan akan terhapus...sama-sama jadi renungan untuk kita melihat kemungkaran yang berlaku...Insya ALLAH , PAS akan ambil iktibar darinya...

    BalasPadam
  6. Kaki mabok sampai x ingat,ingatkan perempuan solehah ,anak sapa la yee??

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping