Jumaat, Oktober 24, 2014

Heh! Alasan belaka! Semuanya hanya untuk menghalalkan sokongan mereka terhadap Si Kaki Peliwat tu yang bakal dihumban masuk ke dalam penjara kerana kerakusan nafsunya.

Secara umunya, semua orang tahu yang tarikh keramat 28 Oktober nanti bakal menyaksikan dua pertuduhan terhadap pemimpin besar dalam Pakatan Haramjadah tu.

Yang satu rayuan kes liwat yang melibatkan Si Ketua Penipu tu terhadap Bekas Pembantu Peribadinya. Yang satu lagi, kes saman fitnah yang difailkan Bekas Calon PKR terhadap Hadi Awang.

Dalam kedua - dua kes tersebut, kebanyakkan pemimpin - pemimpin PAS dilihat lebih cenderung untuk turun menyokong Si Ketua Penipu tu dan meminggirkan Hadi Awang.

Bagi Si Mujahid Rawa ni, dia kata dua kes tersebut mempunyai perbezaan yang ketara kerana mempunyai kronologi yang sangat berbeza diantara satu dengan yang lain.

KONONnya, Si Mujahid tu kata, kes liwat yang melibatkan Si Ketua Penipu tu penuh berliku dan ianya sudah berlansung selama bertahun - tahun lamanya melibatkan isu - isu Kehakiman.

Jika dilihat pada sudut itu, memang la kedua - dua kes tu berbeza. Kes Si Ketua Penipu tu jadi bertahun - tahun lama sebab dia sendiri yang kerap meminta agar kes tersebut ditangguhkan.

Untuk rekod, kes liwat Si Ketua Penipu tu telah ditangguhkan tak kurang dari 50 kali sepanjang ianya mula dibicarakan. Adakah itu salah sistem Kehakiman Negara?

Berbeza dengan kes saman fitnah yang melibatkan Si Hadi Awang tu. Dia telah disaman kerana dituduh menyebarkan fitnah oleh Ahli PKR yang menjadi calon dalam PRU yang lalu.

Didalam pertuduhannya, Si Hadi Awang tu dituduh memfitnah Bekas Calon PKR yang juga masih lagi merupakan Ahli PKR terlibat dalam aktiviti haram, menjual pil Kuda.

Tindakan memfailkan saman terhadap Presiden PAS itu juga dikatakan turut mendapat restu dan persetujuan dari Si Ketua Penipu tu sendiri bagi mencemar imej Hadi Awang.

Soal mengenai isu kes saman terhadap Si Hadi Awang ni sewajarnya mendapat perhatian utama dari kalangan pemimpin - pemimpin PAS sendiri. Bukan hanya sebab dia merupakan Presiden PAS.

Tetapi ianya melibatkan maruah, imej serta nama baik seorang pemimpin utama bagi parti tersebut. Bagaimana mungkin perkara itu boleh dipandang remeh oleh pemimpin PAS seperti Si Mujahid Rawa ni?

Jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Mujahid Rawa tu hanya sekadar untuk menghalalkan sokongan mereka terhadap Si Ketua Penipu tu supaya tidak dilihat mereka meminggirkan Si Hadi Awang.

Tapi hakikatnya, semua orang pun tau.Pemimpin - pemimpin PAS macam Si Mujahid Rawa tu memang seorang pejuang Liberalis yang Pro kepada Si Ketua Penipu tu. Jadi, sebab itulah dia lebih mendahulukan Si Ketua Penipu tu dari Presiden partinya sendiri!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Tah2 si Mujahid ni minat hobi yang sama dengan Bapak Peliwat Negara tu kut........bukan nya boleh percaya geng PAS-pisss-pusssy le ni....kain putih lilit kat kepala saja bertan2, perangai hampeh......

    BalasPadam
  2. So Mujahid boleh Masok lebih dari 4 cm ?

    Aku tak leh bayangkan Mujahid balon pungkok Nuar.....lepas tu pulah Nuar balon pungkok Mujahid...ish ish

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping